Op DONDERDAG naar Karpathos

• lynn

donderdag 20 september vlieg ik naar Karpathos met sudtours.

Wie weet hoe laat/vroeg de vertrektijden dan zijn.

• Gonnie

Ik ben inmiddels weer terug,maar vloog 14 dagen geleden 19-7 om 4.30 uur 's morgens naar Karpathos. En zonder vertraging en tussenlanding. Dus we waren er al om 9.00uur, dat is inclusief het uurtje erbij omdat het daar een uur verder is! Ik weet niet of dat in september ook zo is, maar het zou kunnen!Wordt een vroegertje dan!

• francois

ik vlieg komende donderdag al.

heb er nu al zin in.

wie weet of je ook 4x4 kan huren op het eiland?

• Ingrid

Je kan een 4x4 huren op het eiland. (wel dikke creditcard meenemen, want is niet bepaald goedkoop)

• Gonnie

Vorig jaar had ik vanuit Nederland een autootje geregeld, type Fiat Panda! Maar toen ze hem aan de deur kwamen afleveren vertelden ze dat ze geen andere auto voor me hadden dan….een 4x4 wheel drive jeep!! Of ik daar bezwaar tegen had, nou neen dus, dat begrijp je!!

• Ingrid

maar je had een Panda besteld, dus betaal je ook de Panda-prijs. Jij kan er niets aan doen dat ze die niet voor je hadden en je dus een duurdere auto gaven.

Als het goed is staat er voor mij straks een Fiat Punto (of gelijkwaardig) te wachten bij het vliegveld. He… nog iets minder dan 6 dagen :)

• Mickey

Hee lekker Ingrid, dat gaat opschieten!

Wij hadden een mooie deal (leek het) vanuit hier, maar vlak voor vertrek was het niet voorradig.. lekker…. Ten hebben we het ter plaatse geregeld, ook goed. Ik vind het wel echt een eiand voor een auto! Een 4x4 was eigenlijk alleen nodig voor die ene weg naar Olympos, dus dat vonden we een beetje overdreven,

Maar een ritje naar Lefkos om te lunchen…. prima!

Ik ben jaloers op je dat je al zo snel gaat! Ik ben ook al aan het aftellen weer, eind september….

Groetjes, Mickey

• Ingrid

Mag hopen voor mij wel. Heb in december geboekt!

• Hilly

hallo Lynn

wij vliegen ook op donderdag 20 september,maar ik weet ook nog geen vertrektijden. Ik hoop dat we net zo vroeg vertrekken als Gonnie dan zijn we lekker vroeg op Karpathos.

vorig jaar vertokken wij op 21 september om 6.00 uur met een tussenlanding op K

os

groetjes Hilly

• Hilly

oeps een foutje………ik bedoelde ….vertrokken

gr Hilly