strandtenten

• Sien

Hallo, over 3 weken gaan we eindelijk naar Karpathos, voor ons de 1e keer. Zijn wel al in o.a. Parga en Samos geweest. Heb er in ieder geval heel veel zin in!

Nu vraag ik me af of er veel strandtentjes zijn langs het strand vlakbij Pigadia. Is er genoeg keus om 's middags lekker te lunchen en wat te drinken?

Gr. Sien

• Liponix

Er zijn niet zo veel strandtenten, maar je kunt wel prima lunchen/drinken, bijvoorbeeld bij Seaside, Limanaki of Mediterranean.

• jjohn

Hoi Sien,

Er zit een gezellige strandtent op het strand recht tegenover Karpathos Village.

Hotel Akti, het laatste hotel aan het strand, heeft een buitenbar met snacks en een bbq. Of deze bbq nog in gebruik is weet ik niet.

Ga ook eens naar het strand van Kira Pinagia, prachtig strand, indrukwekkende omgeving en met een goede taverne.

Groet,

John ;-)

• Henk

Halverwege het strand heb je ook nog Maistrali zitten. Hier is het ook altijd redelijk bezet.

• Ingrid

en voor een lunch absoluut geschikt. :)

• herbert

Limanaki en Maistrali zijn leuke strandtenten on te lunchen. De b.b.q. bij akti is er helaas niet meer jjohn. welk tentje bedoel je tegenover Karpathos Village ?? Dat onoogelijke tentje van Jorgos ( die met dat lange haar ) met die rieten parasols ?

• jjohn

Herbie, die strandtent ligt gelijk aan het pad van Karpathos Village naar het strand. Ze hebben een soortement frietkar als windscherm naast de overkapping staan. Je kunt er op een lange bank met gezicht naar zee of aan een tafeltje zitten. Ben er vorig jaar een paar keer geweest en vond het best. Ik heb er alleen iets gedronken dus weet niet hoe het eten is.

• Joke2

Dit is dus inderdaad Jorgos. Heerlijke hamburgers speciaal kon je daar krijgen.

Gaat voor mij helaas niet meer (zoutarm-dieet), maar ik weet nog hoe het smaakt.

• Ingrid

hihi… de Kantina? jjohn?

ik heb daar vorig jaar een broodje gehaald met de kids.

Gewoon broodje hotdog me ‘ola’ (dwz friet, ketchup, mosterd enz. allemaal op je hotdog en in je broodje)

Volgens Liponix staat ie er niet meer (vergunningenkwestie)

• jjohn

Da's dan weer jammer. Ik vond het er best gezellig. Ik hou van mensen kijken en dat kon vanaf daar uitstekend.

Groet,

John ;-)