Nou eindelijk, daar ben ik… Vandaag is de eerste dag dat het wat draaglijker is en wat meer wind dan vorige week. Ja, hoor, een tweede hittegolf kregen we kado!! Dus veel strand, veel water, weinig slaap!! Vanaf maandag een auto en dus andere strandjes opgezocht Lefkos is wat ons betreft toch weer een toppertje! Vandaag voor het eerst in Spoa geweest en Agios Nikolaos. Top! In de stad is het een heen en weer geschuif geweest van obers, iedereen inmiddels gezien en gekust. Voor de Scala liefhebbers, helaas die is nog steeds niet open Sorry Ingrid! Skala in Amoopi (even pesten) is zeker wel een leuke plek en lekkere versnaperingen! En het boekje dat ik van Paul kreeg heb ik nu uit! Geweldig herkenbaar! En het grappige is dat je mensen ziet kijken zo van wat leest die nu en waar komt ze dan vandaan? Ron en Marian inmiddels ook ontdekt, ga nog een borrel met ze drinken! Nou lui, ga vanavond weer eens lekker grieks eten en misschien tot van de week nog even groeten van Gonnie en Annick (vanuit Traffic)