hallo daar.....

• Gonnie

Nou eindelijk, daar ben ik… Vandaag is de eerste dag dat het wat draaglijker is en wat meer wind dan vorige week. Ja, hoor, een tweede hittegolf kregen we kado!! Dus veel strand, veel water, weinig slaap!! Vanaf maandag een auto en dus andere strandjes opgezocht Lefkos is wat ons betreft toch weer een toppertje! Vandaag voor het eerst in Spoa geweest en Agios Nikolaos. Top! In de stad is het een heen en weer geschuif geweest van obers, iedereen inmiddels gezien en gekust. Voor de Scala liefhebbers, helaas die is nog steeds niet open Sorry Ingrid! Skala in Amoopi (even pesten) is zeker wel een leuke plek en lekkere versnaperingen! En het boekje dat ik van Paul kreeg heb ik nu uit! Geweldig herkenbaar! En het grappige is dat je mensen ziet kijken zo van wat leest die nu en waar komt ze dan vandaan? Ron en Marian inmiddels ook ontdekt, ga nog een borrel met ze drinken! Nou lui, ga vanavond weer eens lekker grieks eten en misschien tot van de week nog even groeten van Gonnie en Annick (vanuit Traffic)

• joke1

gonnie,

wat doe je op internet, ga lekker genieten van die welverdiende vakantie

en laat lekker het prikbord in de steek.

alle tijd die je in een internetcafe zit is verloren tijd tijdens vakantie.

geniet van de zon, eten en drank, geniet, geniet, geniet!!!!!

• herbert

Ik vind het toch leuk even een berichtje van Gonnie te horen !

• Paul

Fantastisch dat je het boekje leest. Het brengt mij altijd in de goede stemming voor Karpathos. Als ik lees dat je in Traffic bent word ik jaloers. Heerlijk voor je dat je nog een paar weken te gaan hebt. Ik kijk uit naar nieuwe berichten van het front.

• Ingrid

Gon doet dit ipv kaarten :)

Enne Gonnie, van La Scala weet ik dat deze dit seizoen niet meer open zal gaan. Gelukkig zijn er nog genoeg andere terrassen en zal ik Minas ook op andere plaatsen tegenkomen.

Geniet van je 2e week op Karpathos. Is Vriendje van Annick al Karpathos-verslaafd?

Ik kom over 12 dagen (ongeveer)

• liponix

Groeten terug. Geniet nog maar lekker.

• Mickey

Leuk van je te lezen!

Enuh… als je weer op Lefkos bent, en daar boven eet in dat tentje met die Griekse mama en diel euke katjes, knuffel je dan dat leuke kleine katje met wit en grijs van me. Ik heb me zo moeten inhouden om 'm niet te stelen!

Heel veel plezier!

Mickey

• Gonnie

Dacht je dan dat ik dat niet zou doen? Je denkt toch niet dat ik al mijn tijd in dat hete Traffic ga zitten, achter de computer? Maak je maar niet ongerust, dit was zoals je gemerkt zult hebben alleen maar een teken van leven !!! In middels ben ik weer terug en ga morgen verder met berichten lezen en reageren!!

• Ingrid

Ha die Gonnie!!

Welkom thuis. Moest nog aan je denken vandaag. Dat je vandaag weer thuis zou komen enzo. Zag dat de vlucht zelfs eerder terug was in Nederland dan verwacht.

Hoe is het geweest? Alles goed gegaan met vriendje erbij?