Ikaria

• herbert

1 ding ??????

• Ingrid

:( ja.

• herbert

En dat is………?????

• Ingrid

MIJ !!!!! :):):):)

• Mickey

Tja Ingrid,

dan kan zo'n eiland hem geen moer schelen! Al zit je midden op de Acropolis, hihi

;-)

groetjes, Mickey

• liponix

Ik heb nu mijn oog laten vallen op Astypalea om daarheen vanuit Karpathos een tussentijdse trip te maken. Schijnt ook behoorlijk ongerept te zijn. Kan bijvoorbeeld met de ferry via Rhodos.

Heeft iemand van jullie persoonlijke ervaring met Astypalea?

• Ingrid

Hij zit daar in het huis van de familie van z'n moeder. Die komt daar vandaan.

Geeft 'm geen ongelijk. Lekker afzonderen bij een drukke baan lijkt mij ook heerlijk

• herbert

Er zijn nog zo'n 1500 eilanden waar je ook naar toe kan gaan Liponix !!

• Aad

Beste Liponix,

Elke donderdag gaat er een toestel van Olympic Airways van Kárpathos naar Astypalaia. De vlucht heet: OA34 en gaat om 11:05 weg en komt 13:10 aan. Nu moet je er niet raar van opkijken als de vlucht meerdere tussenlandingen maakt omdat het een sharedinges heet. Een zéér aan te bevelen reis. Zeker als je bedenkt dat de startbaan 950 mtr. is. Dat is om het geheel wat spannender te maken. Bovenomschreven reis betreft een enkeltje en kost 47 + 4= 51 euro. Kun je daar wat mee?

Dan zijn er nog de drijvende schroothopen van de Lane Lines die, bij mijn weten, twee keer van Karpathos naar Kassos dan Thira (Santorini) en tenslotte Astypalaia aandoet en waar je dus een hele dag over doet. Veel plezier.

• Paul

Het zegt mij niks en ik kan er ook niks mee. Waarom niet eens Turkije als uitstapje.