Amoopi heeft wel een naturistenstrandje 2 zelfs met wat klimmen ben je er er zijn zelf bedden en parasols. Altijd hele rustige mensen.
Het is geen plaatsje. Het is een strand met steeds meer accomodaties en eetgelegenheden.
Lefkos is op zich wel aardig er komen geen nederlanders via reisorganisatie
of daar een echt naturistenstrandje is weet ik niet maar er zijn baaien genoeg als even wat verder gaat dan het haventje waar je bijna alleen ligt.
Het hangt echt van de tijd af dat je gaat in juli en augustus is de kans op rust en een privestrand nihil. Lefkos ligt een aardig eind van een groter dorp af hoewel Arkassa binnen 20 minuten te doen is. Er zijn voldoende eetgelegenheden in Lefkos en je bent ook weer snel bij Mesochori. Beide plaatsen zijn eigenlijk de haventjes van een grotere stad. Amoopi hoort bij Menetes en Lefkos bij Mesochori.
Amoopi is wat drukker dan Lefkos. Ik heb alleen ervaring in voor en naseizoen. En in de winter maar dan is elk stand prive.
Voor Lefkos heb je een auto nodig als je meer wilt zien voor Amoopi is het niet echt noodzakelijk. Kan ook brommer of motor. Maar brommer voor Lefkos zou ik niet doen. Ja ik weet nog veel meer maar dan moet je gericht vragen.