stroom

• liponix

Inkarpathos meldt dat er op zondag 22 juli van 09:00 tot 15:00 geen electrische stroom is als gevolg van onderhoudswerkzaamheden. Dus, Gonnie, als je je krultang wilt gebruiken moet je dan vroeg op.

• Ingrid

Liponix, is er dan nog andre stroom dan ‘electrische stroom’. Ik kan alleen waterstroom bedenken ;)

• liponix

Wat dacht je van bergstroom, geruchtenstroom, geldstroom, ebstroom, getijdenstroom, goederenstroom, zwakstroom, lekstroom, luchtstroom, lavastroom, netstroom, maalstroom, strekstroom, tegenstroom, wisselstroom, vluchtelingenstroom, woordenstroom, instroom, uitstroom, etc. etc.

• Gonnie

Dat moet ons weer gebeuren….Had het inderdaad ook al gelezen op die site. gelukkig gebruik ik zelden(nooit!) een krultang, maar ik dacht wel aan de koelkast,vriesvak etc. En op het strand de ijsjes e.d. En hoe doen al die restaurantjes het met hun vlees en zo. Nou ja, maar niet te veel bij nadenken, gewoon ondergaan! Heb wel eens meegemaakt dat het licht 's avonds uitviel, dan gaan overal de kaarsjes en gaslichtjes aan en dat is dan wel weer erg romantisch!

• Ron

Ik ga wel even met ze praten want dit pik ik niet ..!!

• Gonnie

Oke Ron, zet hem op!! We zullen zondag het resultaat afwachten en anders kom ik wel even met jou praten!! Als ik tenminste na de cocktails van zaterdagavond de overkant van de straat nog kan vinden!

• Ingrid

jaja…. nu wel :)

maar daar doet je krultang het niet op

• Ron

ach, die stroom heb ik overdag toch niet nodig, dan leg ik lekker te fikken op het strand…

• herbert

En hoe moet het dan met je mythosjes Ron ??

• Ingrid

die hangt ie in de koele Karpathiotische zee :)