Hallo allemaal
We zijn weer terug van een heerlijk weekje Karpathos! Het was warm, maar door de wind is dat prima te doen. Alleen uitkijken in de zon, want je bent zo verbrand, ook als je smeert (en mijn huid is niet echt heel licht, maar toch)
Ik heb van een deel van jullie tips gebruik kunnen maken, want een weekje is wel erg snel om! Met een autootje hebben we het zuiddeel van het eiland verkend en ook in Lefkos erg lekker gegeten!
Een kleine impressie staat hierboven.
Allemaal bedankt voor de leuke tips. We vonden Karpathos heel leuk, lekker relaxed, Pigadia een beetje te druk, dus we hebben vooral de wat kleinere eettentjes bezocht. Er waren wel veel Nederlanders, misschien ook door de Libelle, dat kan ik niet beoordelen, maar we vonden dat niet storend. Je bent er immers zelf bij in hoeverre je daar contact mee hebt, toch?
We hebben besloten naast onze jaarlijkse Zuid-Afrika trip te proberen ook een weekje Griekenland te doen. Karpathos zou ik zeker aanraden bij mensen die een mix willen tussen toeristische “luxe” en een stukje echt Griekenland! Voor John was het meer “griekenland” dan Parga. Ikzelf heb soms een beetje heimwee naar mijn ervaringen in Evia, maar die zijn van 25 jaar geleden, ook daar heeft de wereld natuurlijk niet stil gestaan….
Ik blijf gezellig meelezen hier en zal binnenkort een foto in dit smoelenboek zetten ook (we staan al op de Zuid afrikapagina), dan hoeft een aantal van jullie niet meer te twijfelen, ik ben een vrouw.
Groetjes, Mickey