ik geloof je wel!
Dat jij als beheeerder en exploitant van Karpathos.nl dit niet erg vindt, ligt voor de hand. Je standpunt valt me echter wel tegen omdat voor Karpathos geldt, laat 1000 bloemen bloeien. Verder nog even een kanttekening over populariteit. Ik vind dat een gevaarlijk spoor voor de goede sfeer die er is tussen jouw side en het prikbord.
Met de opmerking over de populariteit bedoel ik alleen dat het prikbord van startpagina steeds op nr. 1 staat. Dit heeft met bezoekersaantallen te maken en NIETS over de waardering van bezoekers van een site.
Het geeft alleen aan dat hiermee gemanipuleerd wordt door startpagina. Verder suggereer ik helemaal niets.
Ik zit er helemaal niet mee als anderen ook dit prikbord bezoeken, zelf keer ik ook dagelijks hier terug.
Paul schreef:
>
> Dat jij als beheeerder en exploitant van Karpathos.nl dit
> niet erg vindt, ligt voor de hand. Je standpunt valt me
> echter wel tegen omdat voor Karpathos geldt, laat 1000
> bloemen bloeien. Verder nog even een kanttekening over
> populariteit. Ik vind dat een gevaarlijk spoor voor de goede
> sfeer die er is tussen jouw side en het prikbord.
Henk
Als regelmatige bezoeker/lezer van deze site en die van jouw,welke ik beide waardeer, kan ik het toch niet laten even een kleine opmerking te maken n.l.iedereen reageert niet op elk bericht, in de meeste gevallen worden de berichten alleen gelezen als men niets heeft te melden of een vraag te beantwoorden. Ik wil alleen maar zeggen dat men het aantal bezoekers niet kan vergelijken met het aantal reacties.
Met vriendelijke groeten. Jan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?