zo stil...

• Gonnie

Nou,nou zeg wat is het stil op dit prikbord, terwijl er juist nu toch al heel wat vekantieverhalen in omloop moeten zijn! 't Lijkt wel of ze/we allemaal naar het andere prikbord zijn verhuisd! Maar goed……..luitjes,nog een week en dan is het zover! Ben benieuwd of ik nog tegen de warmte kan, want die zijn we hier zo langzamerhand ontwend! En aan wie moet ik allemaal de groeten doen…kan ik vast een lijstje gaan maken!

• Ingrid

Van het weekend kan je hier aan de warmte beginnen te wennen. Het wordt zomer!!!

het is inderdaad stil.

Ik ren momenteel de benen onder m'n lijf vandaan en zal blij zijn als ik volgende week vrijdag vakantie krijg. 5 weken niets moeten, veel willen. Heelijk!

• herbert

Op het andere prikbord is het hartstikke druk !

• Ingrid

ze kennen dit pb vast niet!

ff verwijzen?

hoe meer smoelen ….

• liponix

Iedereen houdt blijkbaar zijn adem in of jij je tickets wel op tijd krijgt.

• Gonnie

Ik ken dat!! In de laatste weken moet er nog van alles af en alvast voorbereid voor het volgend jaar,plus bij ons alle gebruikelijke eindejaarstoestanden, schoonmaak,musical,rapporten plus gesprekken,rapportage voor vertrekkers etc. Was de laatste 2 weken 5 avonden weg voor school!1 Dus was ook ik behoorlijk aan vakantie toe! Nou jij nog even ……

• Gonnie

Dus kwek ik daar zo af en toe mee, heb er nu de tijd voor!

• Gonnie

't is elk jaar nog gelukt en altijd zo laat, dus dit jaar toch ook! En anders heb ik bij Ron al een plaats in de handbagage gereserveerd!

• liponix

Onze verhalen staan al op karpathofielen.hyves. Maar misschien had ik ze op dit prikbord moeten zetten.

• Ingrid

dat ligt eraan hoe publiekelijk jij en intiemste verhalen wil publiceren Lipo! ;)