Kárpathos reünie

• Aad

Dan maar een nieuwe topic!

Volgend jaar september (ik vraag gelijk helemaal niks meer) hebben we een reünie op Kárpathos. Voor degenen die hier wel oren naar hebben graag een reactie hieronder of bij het jullie welbekende emailadres.

• liponix

Is volgend jaar september op korte termijn, Aad? Voor die tijd zien we elkaar toch nog wel?

• Ingrid

ja, in oktober meen ik mij te herinneren bij Aad en Len.

trouwens, mijn werkgever verwacht van mij (en mijn 3000 andere collega's) dat ik mijn zomervakantie in jul/augustus opneem, zodat het onderwijs er het ‘minst onder te lijden’ heeft :( En dan geef ik nog niet eens colleges, maar ben ik gewoon een managementassistente!

• Aad

Uhmm jáhaaah oktober. Dat wist ik wel. Bij ons. Geweldig! Even een datumpje? Spreken we gelijk even af voor vlgd jaar…Goed?

• Aad

P.S. vraag ik gelijk die andere Kárpathosgangers erbij. Ik weet zeker dat jullie dat goed vinden.

• Ingrid

Aad volgens eerdere draad is 13 okober afgesproken. Moet nog even zien dat ik de kids kan lospeuteren mijn voormalig echtgenoot.

6 oktober ga ik naar het concert van Anna Vissi, al heb ik nog geen idee waar dat gaat plaatsvinden :(

• herbert

He Aad, volgens mij hebben we met de hele oude club volgend jaar juni afgeproken in Romantica tijdens de EK !! vergeten door alle alcohol ?

Vanmiddag zie ik Eric ( en de rest) weer eens in Rotterdam, is ook lang geleden !

• Gonnie

Zelfde probleem voor mij!!! En ik geef wel les, dus ik kan die arme droppies natuurlijk niet in de steek laten. Tja, ik zal niet mopperen, heb nu 6 weken vakantie, maar dat houdt wel in dat ik nooit op een ander tijdstip op vakantie kan. Nog een jaartje of wat, dan kan ik het zelf beslissen………