conccurent van Aad ??
Ze zeiden dat er ‘s morgens vroeg toen de vlucht van Amsterdam moest vertrekken een klein technisch probleem met het toestel was geweest. In plaats van om half zes is de vlucht vanaf A’dam naar Karpathos (via Santorini) pas om een uur of half twaalf vertrokken. De passagiers, die al vanaf 2 of 3 uur 's nachts op Schiphol waren en dus al die tijd voor tjoema hebben zitten wachten, hadden blijkbaar allemaal 15 euro gekregen om iets te eten en te drinken te kopen. Die hebben dus een halve dag korter vakantie gehad en wij een halve dag extra. Overigens kregen wij op het vliegveld van Karpathos allemaal ook iets te eten en te drinken om ons te compenseren voor het feit dat we een halve dag extra vakantie hadden gehad (haha). Gelukkig hebben wij die extra uren niet op het vliegveld hoeven door te brengen. Ik heb er in elk geval geen traan om gelaten.
Welkom terug Lipo en Lilynix.
Nu moeten wij toch eens rustig, of desnoods tot een vuistgevecht leidend, met elkaar gaan overleggen over een reünie op Kárpathos zelf met het hele bekende rijtje. Op korte termijn! Dit is geen zomer meer. Dan maar daarheen! Misschien een nieuwe topic?
Die vertragingen lopen als een rode draad door álle reizen heen. Zoals eerder: komend uit Kefaloniá hadden we óók zes uur. Met Arkefly ditmaal. Ik heb nu al zó vaak gelezen dat het er elders ook zo aan toe gaat. Niet erg als je in Griekenland zit maar een crime op Schiphol.Vlgs mij is Ingrid als eerste aan de beurt. Laat je het weten?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?