We leven nog

• liponix

Gegroet lieve vrienden. We zijn er weer en . . . we leven nog, al gaan 3 weken Karpathos je bepaald niet in je warme kleren zitten. Gisterenochtend al vroeg gehoord dat de vlucht 5 uur vertraging zou hebben, zodat we een extra ochtend + lunch konden meepikken. Buitengewoon genoten, 2e week inderdaad wel heet, maar best te doen en gelukkig zijn er vele methoden om jezelf koel te houden. (Nee, Herbert, ik bedoel niet een infuus met ouzo).

Alles OK met jullie? Met ons (nog) niet, ik ben vandaag zeer uit mijn doen, vooral als ik naar buiten kijk.

• Ingrid

Kalos ilthes, Liponix! Fijn te horen dat je weer hebt genoten

Wij zijn hier al weken uit ons doen door het weer! :(

nog 5 weken…. dan mag ik ook

• herbert

Welkom thuis Lipo, fijn dat jullie er weer heelhuids zijn !

Wij zitten al 3 weken in de regen hier ! maar ik heb het nog tegoed in september ! Ben benieuwd naar je verhalen !

PS, alles goed gegaan met het infuus ??

• liponix

De verhalen komen nog wel. Eerst even op adem komen.

• Paul

Welkom thuis en neem er nog eentje.

• liponix

Eentje??? Krent !!!

• Ingrid

Hollander, hè? :)

• Gonnie

Welkom thuis, ook namens Annick! Sinds vanmiddag 12 00 uur heb ik vakantie , dochter al eerder, maar het vakantiegevoel wil nog niet komen. Zal wel inherent zijn aan het weer hier! Dus ben zeer benieuwd naar je verhalen om alvast weer een beetje grieks gevoel te krijgen en ben ook blij te merken dat de drank nog geen schrijfbare schade heeft aangebracht!! Nog een kleine twee weken, dan gaan we weer!

• Ingrid

Lipo, nu we allemaal zo erg benieuwd zijn naar je verhalen lijkt mij een goed idee om deze uit te brengen in boekvorm :)

• Paul

Okay sluit het infuus maar weer aan.