Gerdien, jij ook "ge-upgrade"?

• Gonnie

Ook van mij een fijne vakantie gewenst en doe iedereen maar de groeten. Over 2 weken ben ik er ook weer!! Kan niet wachten op het heerlijke gevoel van de griekse zon, want die missen we hier toch veel te veel!!

• Ron

M2

• joke1

wil best wel even reageren op “ge-upgrade”

tenslotte werk ik pas 35 jaar op een reisburo

martinair vliegt dit jaar voor het eerst (en waarschijnlijk ook voor het laatst)

op karpathos door een combinatie van libelle en sunweb

martinair stopt met chartervluchten in europa en gaat met ingang van de winter alleen “verre vluchten” maken.

nu hebben deze vliegtuigen al een indeling in veel stoelen comfort classe en weinig stoelen economyclasse, dus is het voordeliger om mensen een gratis upgrading te geven, men maakt dan eigenlijk gewoon gratis reclame voor hun stoelopstelling. als je hiervan kan profiteren, geniet ervan.

als je bij holland international/arke hebt geboekt heb je denk ik pech, want die vliegen gewoon als altijd om 04.35 en de martinair vlucht gaat laat in de middag

• Ron

vreemd dan.

Ik vertrek 20-07 via sunweb met transavia om 04:35 uur en niet met martinair .

• Gonnie

En ik vertrek op 19 juli en weet nog helemaal niks!!

• Ingrid

nix pech! ik vlieg liever 's morgens vroeg, dan in de middag.

• Ingrid

ajawel op donderdag gaat alleen Transavia, Gon!

• Mickey

Klopt Joke

Ik heb met Sunweb geboekt. Ik dacht eerst ook dat het reclame was voor de henreis en dat ze je dan zouden verleiden de terugreis ook zo te boeken, maar het bleek om retour te gaan. Het werkt wel, ik vertel hoe leuk het is, en ik ben benieuwd hoe het in feite uitwerkt. Dus hoe ruim is het echt?

Ik ga vaker naar Zuid-Afrika, dat zou pas aantrekkelijk zijn, wat meer beenruimte (en opzij), dan zou ik het zeker bijboeken voor 35 euro!

Bedankt voor je uitleg, groetjes, Mickey

• Mickey

je gaat ook 's avonds terug… dus die dag heb je dan nog!

Groetjes, Mickey

• Paul

M3