Gerdien, jij ook "ge-upgrade"?

• Mickey

Hoi Gerdien,

jij gaat toch ook de 6e vliegen? Wij kregen een berichtje van het reisbureau dat we “ge-upgrade” werden naar comfort classe in het vliegtuig. Jij ook?

Klinkt goed in ieder geval, heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Groetjes, Mickey

• Ingrid

geupgrade voor de 0,00 euro? wow!!! met wie ga je vliegen dan?

ik ga pas over 5 weken.

• Mickey

Met Martinair. Eerlijk gezegd denk ik dat het een reclame is, zodat je op de heenreis gratis geupgrade bent en dan op de terugreis ervoor gaat kiezen voor 35 euro. Martinair maakt er reclame mee (maar dat weet ik pas een uurtje)

Upgrade = 10% meer beenruimte, een gratis alcoholisch drankje en entertainment-tv.

Ik ben benieuwd!

Mickey

• Ingrid

aha.. .we vliegen straks met Transavia naar Karpathos (tenminste dat zeiden ze bij boeking in December.) en dat is errrg basic. Ach als ik er maar kom. Neem m'n eigen broodje wel mee. Drankje kan niet meer, dus dat dan maar wel in vliegtuig

• Mickey

Succes! Maar ach het is maar uurtjes, dus nog wel te doen toch? En je weet waar je het voor doet! Dit was voor mij ook echt een verrassing. Nu duimen dat me dat volgende keer eens overkomt als ik naar Zuid-Afrika vlieg… hihi ;-)

Wel een leuk begin van de reis hoor!

Volgens mij mag je wel een drankje meenemen in zo'n afgesloten tas als je het taxfree hebt gekocht, dat las ik ergens. Ga het vrijdag wel even testen…

Groetjes, Mickey

Die al helemaal in de griekse stemming is…joepie naar 3 jaar eindelijk weer eens naar het land waar ik eens van plan was me te vestigen…

• Paul

Gerdien is dat een pseudoniem voor ingrid?

• Mickey

Hoi Paul

Ik denk dat Gerdie haar koffer aan het pakken is! Leuk dat Ingrid toch reageert en ook blij voor me is met zo'n mazzeltje!

groetjes en een fijne avond, Mickey

• Paul

Goeie vakantie Mickey!!

• Mickey

Dank je wel Paul, gaat helemaal goed komen!

groetjes, Mickey

• herbert

Geniet ervan Mickey, maar dat zal ongetwijfeld gebeuren !!