Ervaringen met Easycarrentals.com?

• Mickey

Hoi allemaal,

heeft een van jullie ervaring met easycarrentals.com? We hadden zo'n mooie deal geboekt (6 dgen een klein autootje voor ? 150), maar gisteren kregen we bericht dat die auto niet beschikbaar is. Nu hebben we het opnieuw geprobeerd, een klasse duurder, maar ik vraag me af of anderen ervaringen hebben met deze organisatie. Lukt dit niet, dan gaan we het ter plaatse regelen hoor, ook geen punt. Maar deze prijs leek wel erg prettig..

Joepie, we gaan vrijdag al weg, ik ben zo benieuwd, heb een vers kaartje in mijn camera, een opgeladen batterij en veel goeie zin, dus dat gaat vast wel lukken!

groetjes, Mickey

• Ingrid

Ik had via Easycarrentals m'n autootje voor Thessaloniki geboekt. Zonder problemen. Stond keurig klaar. Maar … dat was natuurlijk niet in het hoogseizoen!

• Mickey

Ik wacht nog even of de duurdere categorie uitkomt biedt. Maar fijn om te horen dat er goeie ervaringen mee zijn. Ik kende de organisatie niet. Als ook deze categorie er niet meer is, ga ik ter plekke wel kijken wat ik regelen kan. Want ik moet natuurlijk wel veel van Karpathos gaan zien!

Over 5 weken is het ook nog hoogseizoen toch? Waar regel jij de auto op Karpathos als ik vragen mag?

groetjes, Mickey

• Ingrid

Ik heb de auto bij boeking geregeld. Deze staat 10 augustus voor mij klaar op het vliegveld als we aankomen.

Mickey, Was in de war. had voor Thessaloniki de auto (via internet) gehuurd via http://www.1rentacar.gr/

Bij hen zou je voor een A-klasse voor een week 145 euro kwijt zijn.

• Mickey

Als ik vandaag iets hoor (volgende keer duurde het cancelen een dag) en het is weer niks probeer ik die nog even, bedankt voor de tip! Ik wilgewoon een klein autootje om ‘s morgens mee op pad te gaan het eiland verkennen (zuidelijke stuk) en dan’s middags een terrasje of strandje. Hoeft geen 4x4 ofzo, gewoon een vervoersmiddel….

groetjes, Mickey

• Ingrid

mijn idee ook altijd!

succes!

• herbert

Mickey, even voorbij hotel Romantica ( richting Pigadia) zit naast de supermarkt een klein verhuurbedrijfje van Dimitri. Een erg aardige vent en hij heeft voor zeer schappelijke prijzen autootjes. Even onderhandelen en je kan karren ! succes !

• Mickey

Dank je Herbert, als de internetactie niet lukt ga ik Dimitri bezoeken (of Dimitros, ik herinner me iets van mannelijke woorden op os en vrouwelijke op i? Of heb ik niet goed opgelet, is een beetje weggezakt die cursus…)

groetjes, Mickey

• herbert

Dat moet je aan Ingrid vragen Mickey, die weet dat wel denk ik. Ik ken alleen de woorden….raki, ouzo, mythos, en metaxa !!

• Mickey

Dan krijg jij je voedingsstoffen vloeibaar binnen…. En wat vind je dan van Samina, de zoetige dessertwijn uit Samos? of ben je zo Karpathos-fan dat je niet op andere eilanden komt?

Hik… Mickey