Prepaid Internet

• Pieter

Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met de prepaid-internetkaartjes die je in Griekenland bij de kioskjes kunt kopen : http://www.netcarta.gr/en/index.html

Deze kaartjes worden overigens aangeboden door diverse providers.

Groetjes,

Pieter

• Gonnie

Heb het even aan mijn dochter gevraagd,zij zit vaak bij Traffic achter de computer. (eerste tent op de boulevard, naast het openlucht theater) Je koopt daar een kaartje, dat wordt ter plekke opgeladen minimaal voor een kwartier. Volgens haar werkte dat allemaal perfect !

• Ingrid

las dit bericht ook op pb Griekenlandpagina. Dat heet crossposting en dat mag niet! volgens mij

• Pieter

Hoi Ingrid,

Ik ben op de hoogte van het feit dat crossposten niet toegestaan is. In mn ijver om zsm info te krijgen heb ik dit echter wel gedaan. Ik ga over een aantal weken naar Karpathos en aangezien dit een klein eilandje is en dus mss weinig mensen met een laptop daar verblijven heb ik de gok toch genomen. Ik weet inmiddels dat er ook internetcafe's zijn in Pigadia, maar het nadeel van (kleine) internetcafe's is dat de hele goegemeente altijd over je schouder staat mee te kijken wat je nu aan het doen bent. Vooral met (bank) zaken doen is dat heel vervelend.

Zelf werk ik ook de hele dag met pc's , maar in mn vakantie wil ik graag een weblog bijhouden voor de thuisblijvers. En ook dat is voor mij een ontspannende vakantiebezigheid. We zijn net terug uit Florida ( onze andere verslaving ) en daar heb ik ook een blog bijgehouden

: http://penpeintheusa2007.blogspot.com/ Ook raadpleeg ik meestal dan even de forums om nog wat tips op te doen voor tijdens ons verblijf.

En als jij nog karpathos tips hebt, hoor ik het graag !

Groetjes,

Pieter

• Ingrid

duidelijk Pieter. nu is tenminste duidelijk waar het overgaat. was al bang dat de starter van deze draad na het posten met de noorderzon vertrokken zou zijn. toch wel prettig dat het niet zo is en.

en smaken en stijlen verschillen. ik heb in m'n vakantie absoluut geen zin om achter de pc te kruipen en van een weblog hou ik niet. ik vertel wel aan wie het horen wil wat ik heb meegemaakt. maar nogmaals: ieder z'n meug!

Veel plezier op Karpathos. kijk ook even voor meer interessante dinges over Karpathos op www.karpathos.nl. De site van Henk :)

• Pieter

Hoi Ingid,

Ik ga er op Karpathos een leuke vakantie van maken, maar moet nog wel wachten tot begin september ! Inmiddels zijn mn schoonzus en zwager net terug uit/van Karpathos en zij hebben het er reuze naar de zin gehad. Zij zaten in hetzelfde appartementencomplexje waar wij ook heen gaan in Pigadia, en heb al leuke dingen gehoord over het eiland.

Groetjes,

Pieter