Toch nog Karpathos

• Fleur

Hoi allemaal.

Het is toch nog gelukt.

We gaan met 3 personen voor 15 dagen naar Karpathos :):):)

Ik ben zeer benieuwd hoe het daar is.

Groeten Fleur.

• Mickey

Hoi Fleur

veel plezier! Ik denk dat we een van de weinigen hier zijn voor wie het de eerste keer is. Wij gaan (2 volwassenen) de 6e juli. En jij?

groetjs, Mickey

• Fleur

Hoi Mickey

Wij gaan van 27 Juli tot 9 Augustus.

Het enige appartement met twee kamers die nog vrij was,zonder zwembad,maar dat maakt ons niet uit.

Ligt toch vlakbij het strand.

Gr Fleur :)

• Ingrid

Top! Fleur. krijg je geen spijt van :)

wanneer vertrekken jullie?

• Fleur

Hoi Ingrid

Van 27 Juli tot 9 Augustus :)

We hebben er ook veel zin in.

We zijn ooit (alweer jaren en jaren geleden)naar Kreta,Rhodos,Corfu,Kos en Lesbos geweest,was ook leuk.

Dit wordt de eerste keer Karpathos.

De laatste jaren gingen we steeds naar Turkije,maar die massale toersistenoorden heb ik nu wel gezien,geen zin meer in.

Karpathos lijkt ons hartstikke leuk.

Groeten van Fleur.

• Ingrid

Ik wens jullie veel plezier.

Wij gaan 10 augustus pas naar Karpathos voor 14 dagen.

• Gonnie

Dag Fleur, wat leuk dat het toch gelukt is. Weet bijna zeker dat je er geen spijt van krijgt. Waar zit je trouwens? Want een twee kamer appartement zonder zwembad zou zomaar het White House kunnen zijn en daar zitten wij ook vanaf 19 juli. Heb je kans dat we elkaar nog tegenkomen en kunnen jouw pubers misschien op stap met mijn dochter!

• Fleur

Hoi Gonnie

Die appartementen zaten natuurlijk allang vol :(

Wij zitten in Sea Stone,is niets over bekend.

In elk geval geen zwembad,maar wel een tweekamerappartement.

Degene met pubers ( met wie wij in de eerste instantie samen wilde gaan) willen niet naar Karpathos,maar wij gaan wel en onze dochter is geen puber maar bijna twintig tegen die tijd ;)

Voor het gemak,om een bericht te maken,hield ik het even op ‘ mijn’ pubers.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Groeten Fleur.

• Fleur

Bedankt voor berichten Ingrid en ik hoop dat jij ook een leuke vakantie zult hebben.

Dat zal vast wel lukken,gezien je positieve berichten :)

Gr Fleur

• Gonnie

Grappig hoor! Mijn puber…is nl. ook al 19 dus er ook al wweer een beetje overheen. Maar ja zo gebeurt dat in snelle berichtgeving. Heb van jullie appartement nog nooit gehoord, heb dus ook geen idee waar het zit!