Tot over een week of 3

• Paul

Goeie vakantie Lipo!

• corry

Hoi Ingrid,

Minas van La Scala was twee weken geleden al een paar weken gesloten. Volgens zeggen zijn gezonheid, geen medicijnen in genomen, best wel weer triest voor hem. Hopenlijk hersteld hij weer snel zo dat iedereen weer van zijn nieuwe terras kan genieten.

Gr. Corry

• Ingrid

Hoi Corry, Dank voor je bericht. Ik zal 'm morgen of overmorgen een keer bellen.

Anders bel ik Andreas of Chronis wel. Daar komt meer uit dan uit Minas. ;)

• corry

Oké Ingrid, als je wat meer van hem weet laat het dan even weten. Hij zou behoorlijk in de put zitten volgens een vriend van hem.

• Ingrid

Ken ik die vriend ook?

ik heb net Andreas een mail gestuurd. Es kijken of hij antwoord kan geven.

Ben wel nieuwsgierig.

• corry

Misschien het zijn Manoli en Nikos Mastrominas van rest. Mediteraenhous.

• Ingrid

Corry, die 2 ken ik niet. Mediterreanhous ook niet overigens

• Ingrid

Corry, Inmiddels Andreas (van Zephyros) gesproken aan de telefoon. Maar zoals vaker: de verbinding was weer eens $%*#$.

Wat ik begreep was er niets ernstigs met Minas aan de hand, maar was hij inderdaad wel ziek geweest. Ik begreep ook dat La Scala nog dicht is, maar volgende week weer open gaat.

Kreeg meer los over Chronis van Pelagos (en Pandora), namelijk dat het er nogal druk is (vergeleken met een lauw zomerseizoen vorig jaar) en dat Andreas bijspringt in de bediening bij gebrek aan personeel.

Zal Minas nog wel zelf bellen. Alleen de keren dat ik hem heb gebeld, belde ik 'm elke keer wakker :( Durf dus niet zo goed … hihi.

• herbert

Lipo zit al aan z'n vierde ouzo vandaag, denk ik !

• Gonnie

Met dit weer ben ik vandaag eigenlijk wel een beetje jaloers!!!Ik wil ook zon………..!