Tot over een week of 3

• liponix

Dat bedoel ik: Tot over een week of 3. Xal jullie missen, maar ik sleep me er wel doorheen.

• liponix

Nee, Herbie, voordat je overhaaste en dus verkeerde conclusies trekt: Ik zal me gedragen.

• herbert

Een hele goeie vakantie Liponix, geniet ervan !

PS, ik heb een tanker met Naoussa Boutari voor je besteld, hopelijk heb je hier genoeg aan voor 3 weken. Af te halen of op te drinken bij Dimitri ( tegenover Romantica). doe hem de groeten van de “rakiman ”. weet hij precies wie je bedoeld !

• liponix

Dat zal best! Tot horens, Herbie.

• Gonnie

Frans en Lilly, ik wens jullie een hele fijne vakantie in jullie tweede vaderland!! En als Herbie zoveel drank achter jullie aan stuurt , blijft er voor mij nog wel genoeg over, want ook dat duurt niet zo lang meer! Groeten aan alle bekenden!

• herbert

Ik ben gelukkig HELEMAAL niet jaloers !!

• Ingrid

Kalo taksidi, Liponix en Frapo!

Als je per ongeluk langs Pelagos loopt, wil je dan Chronis de groeten van mij doen En als je per abuis verkeerd loopt en langs Sirtaki komtt, dan graag mijn groetjes aan Mitev. O en als je Minas van La Scala ziet, ook mijn groetjes graag. De rest kan wel 8 weken wachten :)

• herbert

Liponix krijgt het maar druk !!!

• liponix

Jeempie, Ingrid, ik weet niet of ik dat allemaal kan onthouden. En dan, ik ga slechts 3 weken. Maar, ik zal zien wat ik voor je doen kan. Je hoort het nog. Ik meld me wel een keer op dit prikbord met een tussentijdse stand van zaken.

• Ingrid

Frapo, Mitev heb ik gisteren nog gesproken via de mail, dus als je het vergeet: niet erg. Als je er wel aandenkt… zal ie wel een beetje gaan glimlachen. Chronis vergeten is ook niet erg hihi.. Kan 'm altijd een belletje geven (hij heeft nl. geen computer en geen idee hoe e-mail werkt.)