Help! Buggy verdwenen

• Pien

Hallo,

Wie kan mij helpen, mijn vriendin is momenteel op vakantie te Pigadia (Karpathos) en de buggy is vanmorgen niet met het vliegtuig aangekomen. Transavia weet (uiteraard) van niets. De eigenaar van het appartement heeft een kapotte buggy kunnen regelen, maar niets om de buggy te repareren. Weet iemand die voor een buggy kan zorgen op zeeeeer korte termijn.

Alvast bedankt.

Gr Pien

• Gonnie

Al zo lang uit de kleine kinderen kan ik twee dingen voor je verzinnen! Ken je Ella van voormalig restaurant Land and Sea. Zij heeft sinds vorig jaar een klein jongetje mischien kan zij helpen of weet zij iets en mogelijkheid twee is Mandy van Louis van Acropolis. Die kindjes zijn inmiddels wel uit de buggy, misschien heeft zij er nog een staan. Ik zal nog even verder verzinnen en laat de hostess aan het werk gaan , die weet misschien ook nog wel wat!

• Pien

Dag Gonnie,

Bedankt voor je snelle reactie ik ga direct aan de slag.

Gr Rob

• Ingrid

ben eigenlijk wel benieuwd of die buggy terecht is gekomen. ….

• Pien

Hoi Ingrid,

De buggy is uiteindelijk niet meer terecht gekomen. Ook stom geweest om er een adres van bestemming op te plaatsen. De maatschappij had aangegeven dat dit zeker niet nodig was… Oftewel wel doen!

Met de reisleiding uiteindelijk op pad gegaan en een nieuwe gekocht, de locale bevolking heeft het verhaal gehoord en de buggy is met een redelijke korting aangekocht. Uiteindelijk is de kleine nu erg gelukkig en hebben ze een goede vakantie.

Gr Pien

• Ingrid

Jammer van die buggy. Ligt vast op Schiphol tussen niet afgehaalde bagage.

Gelukkig heb ik het buggy tijdperk al lang geleden achter mij gelaten.

• herbert

toch zou ik jou nog weleens in een buggy willen zien Ingrid !

• Ingrid

Soms, herbert, ben je niet grappig.

Ik vind het heel vervelend dat de vrienden van Pien hun buggy zijn kwijtgeraakt.

• herbert

Er zijn ergere dingen in de wereld Ingrid !

• Ingrid

Ja, een buggy kwijt :)