Nieuwe smoelen

• liponix

Wordt het niet eens tijd voor een paar nieuwe smoelen? Niet dat ik uitgekeken ben op de huidige tronies (behalve Bali Freak dan, nooit meer van gehoord), maar ik denk dat wat vers bloed op de smoelenpagina deze site tot ongekende hoogte kan opstuwen, ja ons zelfs tot Bekende Nedrlanders kan verheffen. Wie durft?

• Ingrid

Nou … eh … er zijn ook niet zoveel nieuwe prikkers, Liponix.

Eigenlijk zijn ‘de smoelen’ zo'n beetje de stamgasten hier. Op Guard, Dido en Balifreak na. Laatste gebruikt het misschien voor reclame naar de site z'n eigen hotel op … BALI !!

Niko is verdwenen omdat hij eigenlijk liever niet met z'n tronie op het internet wilde (en hij zoekt nog wel een leuk vriendinnetje!!) én hij heeft z'n vakantie moeten annuleren ivm geplande operatie van z'n moeder vlak voordat hij en wij naar Karpathos zouden vertrekken. Wij gaan nog wel hoor!!)

Er zullen eerst nieuwe Karpathofielen bij moeten komen. Mensen bj wie Karpathos in het hart (en in het bloed) is gaan zitten.

• Paul

Op jouw Hyve van Karpathos zit overigens genoeg talent.

• Ingrid

Ja genoeg, maar ik heb er nog nooit 1tje hier gezien!

En ben zo'n beetje de enige die die hyves in de lucht houd.

• Paul

Is het niet een taak voor jou misschien om zo nu en dan subtiel naar deze side te verwijzen? Er zitten abosluut een paar coole figuren tussen.

• Ingrid

zal es een hengeltje uitgooien….

“reclame” heb ik wel gemaakt in de griekenland hyve voor m'n eigen andere hyve, namelijk die over griekse muziek :)

• herbert

van Willeke ook nooit meer iets gehoord. vreemd toch ??

• Ingrid

Willeke zit in de lappenmand om haar paard. Dus neem het haar even niet kwalijk.

• herbert

Sorry, dat wist ik natuurlijk niet !

• Ingrid

het is je vergeven!