het was top!

• Ingrid

De smoelenboek meeting was TOP!

Gezellig, een ongedwonge goede sfeer, lekker eten, goede wijn (en ouzo natuurlijk), muziek, en al die foto's van iedereen. Veel foto's van dezelfde plaatsen, maar genomen vanuit net een andere hoek.

Ik vond de middag/avond zeker voor herhaling vatbaar en wat ik kon peilen, vonden we dat allemaal wel.

Ben benieuwd naar de foto's. Rutger heeft alleen een paar vliegtuigen gefotografeerd.

Dido, we hebben je gemist!

• Paul

Helmaal mee eens. Goed om jullie ook eens live te kunnen zien. Bedankt Ingrid en Gonnie voor de goede organisatie en nogmaals Gonnie voor de gastrvrijheid.

• Gonnie

Zit nog een beetje na te sudderen, beetje witte wijn, restje tzaziki,stukje halva. Was gezellig en erru….g leuk om jullie nu eens in het echt te ontmoeten. Volgend jaar maar weer , of als dat te lang duurt, nadat iedereen op vakantie geweest is?

• Paul

Wat mij betreft na de vakanties. Eind september/begin oktober.

• Aad

Gonnie en Ingrid, geweldig bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid. We vonden het Karpatastisch. Wanneer de nieuwe meeting plaats zal vinden is aan jullie, maar wij beschouwen het als een voorrecht deze te mogen organiseren bij ons.

• liponix

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad. Gonnie, Ingrid, heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid / organisatie. En verder natuurlijk ook de anderen bedankt voor hun aangename gezelschap. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en wie weet hebben we er dan nog wel meer smoelen bij.

Lily & Frans.

• Rutger

Ik vond het geweldig om de foto's van de andere te zien. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien met dan nieuwe foto's en misschien nog niet ontdekte plekjes. Karphatos is een eiland met steeds weer nieuwe dingen.

Het was top!!!

Rutger

• herbert

Ook namens ons nog bedankt voor de gezellige middag/avond. zeker voor herhaling vatbaar en hopelijk komen er dan nog wat meer Karapthosverslaafden.

Herbert en Kitty.

• herbert

We hebben al 2 keer eerder een reunie bij Aad gehad en dat was in 1 woord geweldig, deze uitnodiging moeten we dus zeker met beide handen aanpakken !

• Ingrid

Dat idee had ik ook Paul! Ergens halverwege oktober lijkt mij goed idee.

Iedereen is dan (net) terug van geweest.