nieuw smoeltjuhh

• liponix

Tenzij Benjegek een retorische vraag is, vrees ik dat ik die bevestigend moet beantwoorden.

• Ingrid

jijbenniegek. dus is een retorische vraag!

• joke1

wanneer gaan jullie eigenlijk??????

• liponix

Wat mij betreft morgen, maar ik ben bang dat ik tot 14 juni moet wachten.

• Paul

Goede vraag want dat weten we zelf nog niet. We hebben een druk vakantieprogramma dit jaar. We willen in ieder geval in juni/juli een paar weken touren door wijnstreekgebieden in Frankrijk. We krijgen in augustus bezoek uit de VS en op het eind van het jaar willen we nog een paar weken in Florida doorbrengen. Ergens moeten we nog een week voor Karpathis vinden. Ik voel (luxe)stress.

• herbert

Jij hebt het niet makkelijk Paul !!

• Paul

Ja Herbie Karpathos is on my mind maar ik kan er nu niets mee. Gewoon maar een vlucht boeken en afzien van een lange en nog niet vervulde wens om met Marylou in Franrijk te touren? Wat is wijsheid

• willeke

Jeetje Paul, wat een vreselijk naar leven heb jij zeg….pfffff. Heb je wel een planbord? Het zou zonde zijn als je een burnout zou gaan krijgen van al die vreselijke vakanties. Grrrr….

Wij gaan in elk geval 3 augustus en als het dan ook écht zo machtig mooi en gezellig en rustig is al jullie allemaal beweren blijf ik er misschien wel wonen, wie weet?!

Willeke

• Paul

Dank voor je medeleven, naar een planbord nou nee.

• joke1

nou liponix, dan ben ik je lekker een weekje voor

ik ga op 8 juni voor 2 weken, ben nu de dagen al aan het aftellen