JOIN the club ;-))

• Ingrid

Psst Willeke,

Avioniko gaat aankomende zomer voor de ‘eerste’ keer (na 13 jaar) naar Karpathos. Dus eigelijk ook (weer) voor de eerste keer ;)

Thuis wat kan regelen? Je neemt man + kind toch wel mee?? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Er zijn voldoende ‘hoofd’gerechten, dus al neem je een nagerecht mee (baklava of van die Caprice pijpjes van Papadopoulos. Die hebben ze zelfs bij Albert Heijn)

• herbert

He Willeke, als Brabootje kan je toch balkenbrij maken ?????

• herbert

He Henk, kom je ook als karpathosverslaafde op de meeting ??

• Ingrid

Herb, das nie Grieks. En dat is het minste vereiste.

• herbert

Griekse balkenbrij ???

• Ingrid

Nederlandse ziet er al uit alsof het zo uit het riool komt.

betere naam had geweest “braakselbrij”

• willeke

HAHAHA, balkenbrij……wist niet eens dat dit een brabooooos gerechtje was. Ik zal eens kijken wat ik in elkaar kan " brIJen) ;-)

Willeke

• Ingrid

Laat even weten (via mail) of je komt, dan mail ik je alle info nog even

• willeke

Hoi Ingrid en Gonnie,

Ik kan helaas zaterdag niet aanwezig zijn. Heb vandaag het nare nieuws gekregen dat mijn paard ( die van de smoelenfoto) ernstige arthrose heeft aan haar knie en dat ze veel pijn heeft. Nadat er foto's waren gemaakt werd het duidelijk dat onze laatste rit gereden is. Ze gaat zaterdag weg bij me, en ik ben er helemaal stuk van op dit moment. Wil graag bij haar zijn en ben dus ook niet echt in de stemming.

Wel enorm bedankt voor het aanbod, en ik wens jullie allemaal een heel plezierige dag samen!

Groetjes Willeke

• Paul

Ik heb geen paard maar wel katten. Verleden jaar heb ik afscheid van een moeten nemen. Het is een rib uit je lijf. Ik wens je daarom veel stekte bij het verwerken van het afschied.