JOIN the club ;-))

• willeke

Heyyyyyy hallo allemaal,

Ik lig in een deuklWat hebben jullie lol samen zeg!!!! Moet dan ook eerlijk bekennen dat ik heeeeeeeel nieuwsgierig ben gemaakt door jullie naar dit eilandje en heb daarom om maar gelijk geboekt! ZO…dat is eruit…………

Ik ben Willeke en ben nog maar 1x naar Griekenland geweest, dat was naar Kreta! Heb ook al veel gezien van de wereld, maar de gastvrijheid en de puurheid van de grieken sprak me toen enorm aan. Inmiddels is dat 12 jaar geleden, en uiteindelijk beland ik dan nu op deze site…Wil graag kleinschaliger, knusser en vooral rustiger op vakantie. Ik kijk erg uit naar deze vakantie en dit eiland. Ik heb ook maar een autootje gehuurd zodat ik mobiel ben en onafhankelijk en om heel wat te gaan bekijken, alhoewel ik het niet vreselijk vind om lekker te zonnen aan de zee ;))))

Zal jullie op de voet volgen en denk dat ik veel leuke tips zal opslaan in mijn koppie.

Groetjes Willeke

• Ingrid

Hoi Wilma,

Welkom hoor! En het wordt nog leuker als je weet dat we volgende week zaterdag met elkaar een feestje gaan bouwen. Dan vindt de eerste “Karpathos Smoelenboekmeeting” plaats. We hebben er allemaal heel veel zin in. Sommigen kennen elkaar alleen van het prikbord en anderen zijn elkaar wel eens tegen het lijf gelopen (hier in Nederland of op Karpathos)

Soms dwalen we van de topic af, maar daar moet je je te veel aan storen. Komt allemaal goed. En de ‘steken onder water’: allemaal met een grote knipoog.

Wanneer ga je naar Karpathos en waar ga je dan verblijven? Ga je alleen of met gezin/partner/etc?

• willeke

Hoi Ingrid,

ff terzijde……ik heet Willeke ;-)

Heb ook maar even een foto geplaatst in het smoelenboek.

Wij gaan 3 augustus naar studio's AKTI. Met wij bedoel ik Frank, Anne en ikzelf dus. Ik heb gekozen voor deze studio Akti omdat het heerlijk rustig ligt en direct aan het strandje. Ik was er wel achter dat we nogal een eindje moeten lopen voordat we in het centrum zijn, maar dat vinden we niet erg, bovendien hebben we een klein autootje gehuurd, dus dat komt vast wel goed.

Ps: Frank is mijn hussie en Anne ons nakomertje van 12 jaar. Hopelijk zal zij het ook naar haar zin gaan krijgen. Wij zijn gewoon niet zo dol op water en pretparken en houden van de rust. Tja……….kinderen zien het vaak anders…Ingrid schreef:

>

> Hoi Wilma,

>

> Welkom hoor! En het wordt nog leuker als je weet dat we

> volgende week zaterdag met elkaar een feestje gaan bouwen.

> Dan vindt de eerste “Karpathos Smoelenboekmeeting” plaats. We

> hebben er allemaal heel veel zin in. Sommigen kennen elkaar

> alleen van het prikbord en anderen zijn elkaar wel eens tegen

> het lijf gelopen (hier in Nederland of op Karpathos)

>

> Soms dwalen we van de topic af, maar daar moet je je te veel

> aan storen. Komt allemaal goed. En de ‘steken onder water’:

> allemaal met een grote knipoog.

>

> Wanneer ga je naar Karpathos en waar ga je dan verblijven? Ga

> je alleen of met gezin/partner/etc?

• Ingrid

Hoi Willeke

Sorry voor de vergissing :( Bij deze mijn wel geneemde excuses.

Wij vertrekken op 10 augustus voor 2 weken naar Karpathos. (Wij zijn Rutger, Jochem en ik. Een foto van ons alle3 staat in het smoelenboek) Voor ons de 3e keer. Rutger en Jochem zijn mijn 2 zoons van dan respectievelijk 12 (bijna 13) net 11 jaar. Wij verblijven in Zephyros Village. Dit jaar gaat een vriend van ons mee, maar hij verblijft in Garden Villa. Zo heeft een ieder toch zijn/haar privacy wanneer dat nodig is.

Ook wij hebben de volle 2 weken een auto tot onze beschikking en verheugen ons nu al om weer naar Karpathos te vertrekken (al duurt het nog 13 weken :()

Heb je ook al gekeken/gelezen op de andere Karpathos site van Henk op de Laak, www.karpathos.nl ?

• Ingrid

uh .. wel geMeeNde excuses

oef … wat een rottaal is dat Nederlands ;)

• herbert

Welkom op dit prikbord Willeke.

Akti studio's liggen inderdaad aan het strand. het is wel een behoorlijke tippel naar het stadje, vooral terug als je wat hebt gedronken. hihi. maar het is wel heerlijk rustig daar. geniet ervan !

Zoals onze onvolprezen Ingrid al zei , kijk ook eens op de site en prikbord van Henk op de Laak. Erg leuk !

• Gonnie

Ook van mij een warm welkom. Ga deze zomer voor de 10e keer (dacht ik) naar Karpathos, met mijn dochter die het daar nog steeds enorm naar haar zin heeft! Wij zitten altijd in het White House-via Sudtours- en vinden dat nog steeds een prima stek. Dicht bij het strand, dichtbij het avondgebeuren. En met een auto erbij kun je ook nog naar al die andere leuke plekken! Wil je meer van al die enthousiaste verhalen horen, je bent welkom op de prikbordmeeting, al is dat wel al heel snel! Hoop nog iets van je te horen.

• willeke

Hoi hoi,

Ik ben al even snel om het hoekje gaan kijken bij Henk op de Laak, en kom daar dus ook verschillende namen tegen die ik herken ;-)

Die stevige tippel waar je het over hebt….moet ik dan denken aan een half uur of minder of zelfs meer ? Ik kan me dan alvast mentaal voorbereiden snappie…stevige wandelschoenen met ventilatiegaten…..of mijn inklapbaar stepje zou ook tot de mogelijkheden kunnen behoren?! Of….GEEN alcohol Pffff….

Groetjes Willeke

• Henk Op de Laak

Hallo Willeke, leuk dat je ook op mijn site bent wezen kijken. Zoals je ziet maak ik ook zo af en toe een uitstapje naar dit prikbord.

En wat die stevige tippel betreft, zonder drank een klein half uurtje schat ik en met drank op………, dat red je niet.

Nog 4 weekjes en dan zijn we er voor de 14e keer.

• willeke

Hai Gonnie,

Bedankt voor je uitnodiging, maar HELLUP……wat moet ik in godsnaam koken….jullie zijn allen griek-o-fielen, en ik maar gewoon een brabootje ;-)

Het is idd kort dag, maar ik ga toch ff kijken of ik iets kan regelen thuis dus ik kan op dit moment niets toezeggen. Lijkt me overigens wel gezellig hoor……..maar moet ik niet eerst credits hebben opgebouwd op jullie prachtige eiland voordat ik met dit aardige clubje ‘MAG’ optrekken? hihi

Enne Henk…….dan wordt het hoogstwaarschijnlijk toch die opklapbare step waar ik het over had. Want een drankje of wat schuw ik niet…..

Groetjes Willeke