27 april 2007

• Paul

Op 27 april 2007 om 04.35 uur gaat de eerste rechtstreekse vlucht van A'dam naar Karpathos. Welke gelukkigen mogen als eerste van dit seizoen Karpathos ondergaan en antwoorden vinden op onze brandende vragen als: zien de straten van Karpathois eruit als in Irak, is er nog toekomst voor Under the Trees, is er voldoende water gebufferd voor het hoogseizioen, wat zijn de nieuwe hot spots, hoe bereikbaar is Diafani, is Gigi nog samen met Gabriella en welke nieuwe attracties zijn er dit jaar.

• Ingrid

:'( helaas ikke niet… maar ik ben net zo nieuwsgierig als jij hoor Paul!

hoe is met je? al wat opgeknapt na je operatie?

• Paul

Hoi Ingrid,

Het is wonderbaarlijk hoe je kunt opknappen. Een week geleden nog mentaal half verdoofd van de narcose en niet in staat om m'n eigen schoenen aan te doen en nu weer boordevol energie. Trouwens een week uit de roulatie en bezig zijn met je eigen gezondheid heeft ook een voordeel omdat het afleidend is als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes,

Paul

• Bob en Monica

Nou, Paul, Het mag dan wel de eerste rechtstreekse vlucht naar Karpathos zijn (op vrijdag), maar dan zijn er al acht dagen (hopelijk bruingekleurde) Nederlanders op Karp. die je vragen kunnen beantwoorden.

Goede vlucht Paul schreef:

>

> Op 27 april 2007 om 04.35 uur gaat de eerste rechtstreekse

> vlucht van A'dam naar Karpathos. Welke gelukkigen mogen als

> eerste van dit seizoen Karpathos ondergaan en antwoorden

> vinden op onze brandende vragen als: zien de straten van

> Karpathois eruit als in Irak, is er nog toekomst voor Under

> the Trees, is er voldoende water gebufferd voor het

> hoogseizioen, wat zijn de nieuwe hot spots, hoe bereikbaar is

> Diafani, is Gigi nog samen met Gabriella en welke nieuwe

> attracties zijn er dit jaar.

• Paul

Dat is mooi. Welke vliegmaatschappij?

• Ingrid

Transavia

• liponix

Idd, de eerste vlucht is al op 19/4

• Ingrid

Dat is volgende week donderdag al

Begreep van Andreas dat hij de eerste Nederlandse gasten verwacht op 27 april. Chronis gooit de deuren van Pelagos pas in de 2e week van mei open en wanneer La Scala haar poorten opent… Misschien is deze al open. Van Minas krijg je nooit een duidelijk antwoord. :( (op de een of andere manier bel ik ‘m altijd wakker, als ik ’m es een keertje bel!)

• liponix

Hangt van de touroperator af.

• Ingrid

klopt Sudtours vliegt vanaf 19 april.

Arke/Holland International vanaf 27 april.