Namen zonder gezicht

• liponix

Ik zie zoveel namen op deze prikpagina (Will, Mary, Eagle, Stanley, Lucy, Francine, Frans, Jetske, M. Schuurmans, Catootje, Elena, De Bock, Jacqueline, Bep, Maja, Sonja, Femmi, Iede, Ria om er maar een paar te noemen) wier tronies(nog) niet in het Smoelenboek vallen te bewonderen.

Is dat valse schaamte, misplaatste bescheidenheid, onvrede met het eigen uiterlijk, antropofobie, of weet ik veel? Wie durft (en verwerft het recht op bijwonen van de Smoelenboekmeeting)?

• Ingrid

eh.. misschien nog geen Karpathas-fans zoals wij Liponix

of misschien aan het overwegen naar Karpathos te gaan en enkel hier terecht gekomen omdat ze inside info wilden

• liponix

Nou, Ingrid, aan de berichten te zien zijn er toch wel een flink aantal fans onder. Maar wie weet, misschien trekt nog iemand de stoute schoenen aan.

• Ingrid

Ron had mij gemaild over de meeting. Ik heb hem info teruggemaild, maar niets meer gehoord van hem. :(

Zou toch jammer zijn als hij niet van de partij zou zijn!

• Mary

Als iemand mijn foto erop wil/kan zetten oke. OP te halen bij inkarpathos.com.

Mij lukt het niet. Eigen foto's hebben een t e hoge resolutie of zo

En de prikbordmeeting dan ben ik niet hier maar op Skyros.

Karpatos-afn ben is vanaf 1990. Heb zelfs nog een ereburgerschap heb ik nog een certificaat van. Dus……..

• Ingrid

Mary, mail zo'n foto met hoge resolutie. ik verklein 'm dan even (neb ik voor Aad ook gedaan) en dan zet ik het er voor je op.

(Neem aan dat je dezelfde bent als mary123456, dus dan heb je mijn e-mailadres)

• Mary

verzorgd

• liponix

Hey. Mary,

Skyros is er voorlopig nog wel, de smoelenboekmeeting is eenmalig. Maar als ik mocht kiezen dan wist ik het ook wel. Veel plezier.

• liponix

Maar ja, Ron woont in Snits. Dat is wel een behoorlijk eind weg van Zwanenburg. Of mag hij blijven slapen?

• Ingrid

dat is aan Gonnie :)

maar over de Afsluitdijk scheelt het toch wel een paar kilometer?