Humor ligt op Karpathos ook op griekenland prikbord

• Ingrid

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=725&i=71388&t=71388

aad je wordt genoemd op het prikbord bij van griekenland.startpagina.nl

• Aad

Da's leuk. Ruud (de beheerder van de site www.knologtot.nl/karpathos) heeft het boek ook op zijn site gezet. Het staat er koud een dag op of er lag al een bestelling binnen. Leuk toch?

• Henk Op de Laak

Helemaal niet leuk. Alle gegevens zoals o.a. de tekst/indeling heeft hij van mijn site gekopieerd.

Zijn site wordt al jaren niet ge-updated. Nu deze week ineens wel met het boek. Dit kun je niet zomaar doen. Verscheidene malen heb ik al hem gevraagd de link naar mijn website aan te passen, echter geen enkele reactie. Waarom nu ineens wel een aanpassing? Is dit in overleg met jou Aad?

• Ingrid

Dat is minder inderdaad. Jammer dat hij niet reageert op jouw verzoeken.

In het bericht op Griekenland prikbord was het ook net alsof dat boekje net uit was. Raar trouwens dat hij dat bericht niet op dit prikbord zet. Of zou hij dat niet durven?

• Ruud

Beste mensen,

Ik heb intussen een excuus aan Henk gestuurd.

Het is nooit de bedoeling geweest om inbreuk te maken op zijn copyright.

Dit berust dan ook op een misverstand en is intussen gewijzigd.

De site is inderdaad al geruime tijd niet meer geupdate omdat ik eenvoudig weg geen tijd heb gehad en te weinig inbreng krijg van karpathos bezoekers.

Uit de reacties van bezoekers blijkt dat zij mijn website nog steeds waarderen.

De mailtjes van Henk hebben mij nooit bereikt maar nu heb ik de link uiteraard aangepast.

Overigens heb ik Aad aangeboden om geheel belangeloos het boekje aan te bieden via mijn site.

Het zou wel zo eerlijk zijn van Henk om op zijn site te vermelden dat hij geld verdiend aan de verkoop via zijn site. Of ben je bang voor de belastingdienst?

Voor alle duidelijkheid: Ik heb mijn site destijds geplaatst om belangstellenden zoveel mogelijk informatie over Karpathos te bieden zonder enig commerciel belang.

Dat was in een tijd dat er nog weinig was te vinden over Karpathos op het net.

Ook nu nog hoop ik dat veel mensen gewoon plezier beleven aan mijn site en ook aan het boek van Aad. Ik wens op geen enkele manier mee te doen aan een concurentie strijd.

Groet, Ruud.

http://www.knologtot.nl/Karpathos/index.htm

• Sonja

Hoi Henk, Ruud en Aad,

Ik ben waarschijnlijk de besteller van het boekje. Ik kende zowel de site van Ruud als van Henk en had ook al van het boekje van Aad gehoord via boekenbent.com waar het overigens niet onder de reisverhalen maar onder verhalenbundels en colums stond, wat mij enigszins verbaasde. Toen ik er op Griekenland prikbord weer over las was dat meer een herinnering om het te bestellen. Dus hoe dan ook Aad, er zijn vele wegen die naar Rome, eh ik bedoel Karpathos leiden. Ruud en Henk ik ben blij dat er mensen zijn zoals jullie die de moeite nemen een website te maken voor mensen zoals ik, die elke keer weer naar een ander eiland gaan en daar graag van te voren over lezen. Beide sites hebben mij gestaafd in de mening dat Karpathos een uitstekende keuze is en als ik er dan ook nog een leuk boekje over kan lezen is dat helemaal top.

Bedank alle drie!

Sonja

• Joke2

Ruud schreef: "Overigens heb ik Aad aangeboden om geheel belangeloos het boekje aan te bieden via mijn site.

Het zou wel zo eerlijk zijn van Henk om op zijn site te vermelden dat hij geld verdiend aan de verkoop via zijn site. Of ben je bang voor de belastingdienst?"

Wat denk je dat Henk hiermee verdient? De prijs is hetzelfde op zijn site als de jouwe. Ik mis zeker weer iets………………….

• Ruud

Ik weet wat Henk er aan verdiend maar daar ga ik nu niet meer over bakkelijen.

Wat mij betreft is de strijdbijl al weer lang begraven.

Henk heeft een mooie site en ook ik heb mijn beste gedaan om info over dit mooie eiland te geven.

Het echt leuke boekje is zowel via Henk als via mij te bestellen voor de zelfde prijs dus geen concurentie.

Bij wie je het ook besteld, het gaat er om dat je geniet van het boekje.

Ruud.

• Joke2

Mee eens Ruud! Ik heb het boekje al in huis, dus ook al genoten!.