Lidl

• Gonnie

Kreeg vandaag een reclamefolder van de Lidl in de bus met allemaal Griekse producten. Het is tijdelijk in het assortiment. Ga geloof ik maar even flink inslaan!!!

• Ingrid

supergrote boodschappentas meenemen, dus Gonnie!

Ik had het al gezien op internet (nav bericht op griekenland prikbord), maar aanbiedingen gaan morgen pas in en ik heb verder deze week geen tijd voor supermarkshopping. :(

• Gerda

Ik was vanmorgen al vroeg bij Lidl; hemeltjelief, wat een volk! Er waren al artikelen uitverkocht. Ik kwam gelukkig een paar griekofiele kennissen tegen, die ook al liepen te graaien. We hebben afgesproken hutje-bij-mutje te doen en voor a.s. zaterdag een schranspartij georganiseerd. Ik zal in elk geval ook een flinke bak van mijn eigengemaakte (altijd de-hemel-ingeprezen) tzatziki meenemen. Gezellig!!!!!!!!

• Gonnie

Kon ook niet eerder dan vanmorgen boodschappen doen en trof ook veel lege dozen aan. Wel de laatste pot olijven en de laatste doos halva,wat mixjes en marinades. Van ancho vis ben ik niet zo weg dus die heb ik laten liggen. Toch nog een beetje grieks voor de komende tijd !

• Ingrid

heb m'n moeder maar niet gevraagd of ze wilde gaan (hier in het Biltse hebben we er geen). Daarbij had ik de folder nog es bekeken en was tot de conclusie gekomen dat voor sesamsnacks. loukoumia en halva en misschien een paar blikjes dolmades ik de trip naar de Lidl niet laat maken of zelf maak.

Kruidenmixen en Anjovis zijn niet aan ons besteed. lang leve vers. (en ik heb nog gyrosmix van Karpathos. lekker is er niet)

• Gerda

Aangezien ik zaterdagavond de friteuse ga bemannen (sorry, bevrouwen), heb ik de feta- en de spinaziesouffleetjes vast geprobeerd; best binnen te houden!

Volgens mij komen die in Griekenland ook altijd uit de diepvries.

• Ingrid

maak die hapjes wel zelf. enige wat dan uit de vriezer komt is het filodeeg.

• Gerda

Ik dacht wel dat jij griekser zou zijn dan de grieken!

Dat wordt nog wat op jullie smoelenboekmeeting!

• herbert

Kom jij dan niet Gerda ??

• Ingrid

nee, want ze staat niet in het smoelenboek.

de ‘hapjes’ die voor de smoelenboek meeting op het menu staan, overstijgen elke standaard. daar wordt straks haute cuisine (õøçëÞ ìáãåéñéêÞ)

gepresenteerd