Tips???

• Sonja

Hallo Allemaal,

Dit jaar ben ik van plan om eind augustus 3 weken naar Pigadia te gaan. Voor mij de eerste keer Karpathos. Omdat ik alleen reis, boek ik enkel de vlucht en regel ter plekke mijn accomodatie (net zo duur voor 1 pers. en véél leuker, vind ik). Het lijkt mij gezellig om in de haven (of vlak bij) een kamer of piep klein app. te huren. Misschien hebben jullie suggesties? De meeste info over acco's, die ik op het web gevonden heb, zijn allemaal te boeken via een reisburo en die bedoel ik nou juist niet.

Vast dank voor jullie reacties.

Sonja

• herbert

Helemaal geen probleem Sonja, je kan in Pigadia zo een kamer huren, er zijn kleine hotelletjes genoeg. verwacht alleen geen luxe want dat kan je vergeten. je betaalt ongeveer 20 tot 25 euro per nacht volgens mij. Succes !

• Paul

Ik heb nog nooit een kamer in Karpathos geboekt via een reisbureau. Verleden jaar kon ik ter plaatse makkelijk een kamer regelen bij Pigadia Bay Studio's. Die zit aan de boulevard - tegenover de haven - naast het amphitheater en boven het loungecafe Traffic. Superuitzicht over de haven en de zee. Minpuntje is de disco even verderop. Kosten 25 euro p/n in juni/julli. Buiten het hoogseizoen - augustus - raad ik boeken van te voren so wie so af omdat er zat keus is tegen goede prijzen en het ook veel leuker is - zoals jezelf al schrijft - om zelf iets te regelen.

• Sonja

Dank voor de reacties en Paul dank voor het adres. Ik boek idd nooit van te voren maar vind het wel leuk om wat adresjes in mijn zak te hebben. Soms krijg je een niet zo voor de hand liggend adres op en dat zijn vaak de leukste. Een mooi uitzicht over de haven is natuurlijk super. Van disco's ed heb ik gelukkig nooit last, ga zelf nooit vroeg slapen en als ik slaap, slaap ik. Heb ooit in Berlijn vlak boven een disco gelogeerd en werd alleen wakker van het personeel, die om 06.30 uur altijd nog even aan het napraten waren onder mijn raam. Ik ben een avond én morgen mens dus geniet langdurig. Karpathhos lijkt me een leuke bestemming en ik zal tot ik ga dit prikbord volgen voor tips.

groet Sonja