oh-la-la topic over het bedienend personeel in de restaurants en bars in Pigadia

• Ingrid

Op verzoek van Paul!

mijn oh-la-la van vorige zomer was Mitko bij Romios :)

offe…. Chronis bij Pelagos, Minas bij Scala, maar die tellen eigenlijk niet, want dat zijn gewoon een goede vrienden. hihi

• Paul

Ik vond die seveerster bij Scala, niet Grieks volgens sommigen, erg oh-la-la. Mijn vrouw vond dat ook.

• Ingrid

welke? wat ik van Minas begreep hebben ze geen van allen Griekse nationaliteit.

maar ja, minas is soms moeilijk te verstaan :(

• Paul

Die met de donkere haren. Die met de blonde haren mocht er ook zijn maar die was meer mooi dan oh-la-la.

• herbert

Wat te denken van de lelijkste ober van het eiland ?? werkt bij Sophia's place ! is wel erg aardig overigens !

• Paul

Volgens mij kun jij daar niet over oordelen. Ik geeft toe, ik kan me vergissen. Eigenlijk had ik juist van jou een super oh-la-la verhaal verwacht..

• dyan

nou, er is er nog een die boven alles uitsteekt en dat is de ober van Bella, die man kijkt met zijn linker oog in je rechter broekzak en geen vrouw is er veilig voor hem

• Ingrid

Hallo Dyan,… Ik zie je naam al een paar dagen verschijnen hier, maar het zou leuk zijn als je je zelf even voorstelt aan de ‘gang’ hier.

Misschien een idee om een foto van jezelf (op Karpathos) in het smoelenboek te plaatsen :)

• Ingrid

Lelijke kerels zijn er genoeg, dus graag over de wat appetijtelijker exemplaren.

Eet (en drinkt) een stuk smakelijk als een zo'n binkie je bord brengt dan dat de Gebochelde van Pigadia dat doet!

• Paul

Als het over restaurants gaat op Pigadia gaat dan worden vaak de prijs en de kwaliteit van het eten bedoeld. Ik vind de inrichting ligging en bediening ook belangrijk. Het leek mij interessant om eens te horen hoe het met de oh-la-la kwaliteit van de bediening staat. Voor sommigen misschien een taboe maar voor velen een factor die meespeelt bij de waardering van een restaurant. Dus kom op met je waardering.