wie heeft filmpjes Karpathos?

• Aad

er zijn plannen om een docu(drama?) te maken over mijn boekje. Daarvoor zijn de filmmakers op zoek naar 20 seconden (redelijk goede kwaliteit) film over het eiland. Is er iemand die dat naar mij kan of wil sturen op mijn emailadres?

• herbert

Ik zaLcontact met je opnemen Aad, ik heb zo'n 2 uur film voor je.

• Ingrid

ik heb wel wat, maar dat is voor de zee dat je ziet. en het kabaal dat erbij als geluid op staat is de wind. gemaakt met m'n digitale fotocamera, dus kwaliteit is mwah. al met al wel zo'n minuut of 5 hoor! :)

• herbert

Met een digitale fotocamera kan je inderdaad niet goed filmen. Ik heb prachtige beelden voor Aad gemaakt met een digitale videocamera. Hij staat er zelf ook nog op trouwens ( met nog meer gespuis van Romantica). Misschien ook leuk voor de meeting ??

• Gonnie

Helaas, ik heb nooit gefilmd op Karpathos, heb zo'n apparaat ook niet. Maar wel van 10 jaar foto's, de laatste 2 jaar digitaal. En Herbert, natuurlijk is dat erg leuk voor de meeting,foto's film,muziek hoe meer hoe beter!! Na 24 febr. hoor je meer van ons!!

• Paul Severijns

Super Herbert

• Ingrid

Alle ideeën zijn welkom!

en als het alleen het smoeenboek is, dan is het een redelijk beperkt gezelschap

• Paul Severijns

Ach tussen nu en de meeting verwacht ik wel een paar nieuwe smoelen. Met filmpjes van Herbert, performance Aad en misschien nog live Griekse muziek zie ik dat helemaal zitten.

• Ingrid

Live Griekse muziek?

Speel jij bouzouki of laouto dan?

• herbert

Paul gaat zingen !!