foto

• herbert

He Ron, waar is je foto gebleven ??

• Paul Severijns

Ik mis die gozer ook Herbie.

• Ingrid

Ja, maar wat dacht je van Gerard? Staat nog wel in het smoelenboek, maar lang niets meer van gehoord, gezien, gelezen!

• Paul Severijns

Goed gezien. Ik vraag me ook al geruime tijd af hoe het met Guard gaat.

• herbert

Van Gonnie trouwens ook al een tijd niets gehoord. Misschien zijn ze moe geworden van die oeverloze en onzinnige discussie op dit prikbord !

• tho

ja of moe van dat eeuwige flauwe gezeik van jou met je domme topics

• Gonnie

Ben me in stilte aan het vvorbereiden op de afspraak die ik met Ingrid heb gemaakt. Op 24 febr. gaan we spijkers met koppen slaan omtrent de prikbordmeeting. Voor de rest was ik een beetje ziek, had een familie-weekend weg en….voor de rest ben ik een beetje Karpathos spraakloos. Maar ik ben er nog steeds wel hoor, lees elke avond de prikborden even!

• Gonnie

Verder ben ik erg benieuwd wat jij ons nu een voor fantastisch bericht gaat schrijven Tho. Je kan wel afgeven op anderen, maar misschien kan je ook eens iets aardigs of nuttigs inbrengen. Doe je best!!!!

• herbert

Begin je nu alweer Tho ? ik dacht eindelijk van je af te zijn maar nee dus. Als je niets zinnigs te melden hebt sodemieter dan eens voorgoed van dit prikbord af ,wil je ? zou je een hoop mensen een plezier mee doen !

• Ingrid

Spreek namens je zelf of hou je mond, Tho.

Het enige wat jij doet (en kan) is alles en iedereen ‘afzeiken’ hier.

Hoe dan ook: de laatste tijd gaat het er hier heel vredig en gezellig aan toe. Zwartkijkers als jij kunnen we hier missen als kiespijn.