smoelenboek

• Paul Severijns

Hulde voor beiden.

• Aad

Kitty en Herbert bedankt voor de moeite, en Ingrid dat het haar gelukt is want zonder jullie had ik dus nooit op die pagina terechtgekomen. De tekst is niet van mijzelf maar van een of andere….De foto is genomen in hotel Romantica tijdens de EK. Als jullie weten welk een afkeer ik heb van het mezelf begeven samen met horden medelanders mag dit als een uitzonderlijke prent genoemd worden. Hoewel…dit zijn dan ook wel een stel uitzonderlijke mensen: naast mij zit Wil (van Sonja) daarnaast Gerrit ofwel Plussus de Bousklaboster met zijn lieve vrouw Meta, Simon (dacht ik) Nico en Lien. Voor de rest bedankt Paul voor je leuke reactie.

• Ingrid

Ik wilde je eigenlijk als nick “mr. Romantica” meegeven, maar dat had te veel letters.

Je kan de tekst ‘rara wie ben ik’ zelf aanvullen, als je dat zou willen.

Ik zal wel een keer stap voor stap uitschrijven hoe je dat doet.

Maar volgens mij heb ik dat al eerder gedaan voor o.a. Gonnie en voor Mary123456.

• Paul Severijns

Plussus de Bouskabloster spreekt mij vanuit een ver verleden als Paulus de Boskabouter natuurlijk zeer aan.

• Ingrid

We zijn weer met z'n 10n in het smoelenboek!

Welkom Niko!

• Paul

Als Jan nou z'n “plaat” plaatst en Joke een comeback maakt hebben we een dik record en een goede kans op een smoelenbijeenkomst van 20+. Dus kom op dame en heer.

• Ingrid

En als ook Ron aan z'n comeback werkt, dan zeker!

• Paul

Dat wasbord was absoluut een special.

• Ingrid

ja, en hoe moet ik nu m'n was doen zonder wasbord?

(hihihih)

• Paul

Nou kom op Ron na deze oproep van Ingrid heb je toch geen excuus meer om je comeback nog langer uit te stellen.