smoelenboek

• Paul

Nu Ingrid even bezig is met haar romannetje en het stil is op dit prikbord gooi ik maar een steentje in de vijver. Ik mis Joke. Jammer ook omdat ik tien smoelen mooi vond. Ik vind het aardig als die open ruimte weer wordt ingevuld. Wie?

• Ingrid

bah … er zitten te weinig uren in een dag! kom bijna nie aan lezen toe.

tis wel stil op het pb, inderdaad.

mijn grote pc is ff kaput en dan beperkt in pc-gebruik. de laptop heeft wel internet enz., maar is toch minder prettig dan een groet pc. Als het goed is, wordt pc woensdag gerepareerd.

• Paul

Grappig dat we het allebei nu met een laptop moeten doen wegens problemen met de pc. Ik heb een nieuwe pc moeten aanschaffen die ik pas over een paar weken heb. Vandaar dat ik de komende weken gebruik maak van de mailbox van Marylou.

• liponix

Maar feitelijk missen we Aad ook. Die foto kan je toch moeilijk een smoel noemen?

• herbert

Ingrid……romannetje? En Joke stond er toch in het smoelenboek ?? en waar blijft die Mary toch ?? allemaal vragen !

• herbert

Aad durft niet, hij is namelijk nog lelijker dan ik !!

• Gonnie

Kom,kom Herbert, je foto in het smoelenboek valt 100% mee hoor!!! Je noemt jezelf toch altijd een oude hippie , dat heeft toch ook zijn charme ! Kijk we zijn nou eenmaal niet meer zo piep, dus hier en daar gaat het wat hangen. So what? Ik vind het gewoon leuk om er echt een gezicht bij te zien en dan te zien of we elkaar bijv. bij het Dalaras concert herkennen!

• Paul

Op het andere prikbord was er n.a.v. de foto van Aad een discussietje of het niet eigenlijk een cartoon is. Wellicht is dat een verzachtende omstandigheid voor Aad om niet zijn feitelijke foto te plaatsen.

• herbert

Is Aad een stripfiguur dan ??

• Ingrid

Maar op de achterkant van het boekje staat een fotootje van Aad.

Alleen had hij ten tijde van Aleksiou volgens mij nog haar op z'n bovenlip en dat zag ik op het fotootje op het boekje van Aad niet meer