wie vliegt deze zomer???

• Ingrid

hallo Karphatos fans!!!!!!!!!!

Weten jullie of Transavia Karphatos uit de lijst van bestemmingen heeft gegooid. Kan namelijk niks bij transavia bij de bestemingen vinden. Martinair vliegt nu naar Karphatos en de tijden zijn al bekend. a.s. zomer vliegen ze rond 15.00 misschien veranderd het nog(kan nog veranderen weet nooit met die maatschapijen). Nou is de vraag of jullie weten of Transavia nog vliegt of dat ze Karphatos eruit hebben gegooid

zie jullie antword snel

rutger

• Gonnie

Nou ben wel benieuwd, zou toch zonde zijn van de eerste dag als je pas zo laat vertrekt!! Bij mijn reisbureau konden ze er vandaag nog niks zinnigs over zeggen.

• Paul

Op het eerste gezicht niet gek. Wat je mist op de eerste dag win je bij je vertrek terug. Trouwens die eerste dag verkeerde ik toch altijd in een soort coma wegens de absurd vroege vertrektijd.

• Paul

Zeg Rutger, heb je het van je moeder overgenomen?

• Ingrid

nee haar adres stond vast ingesteld en haar naam ook dus toen heb ik mijn eigen naam erbij gezet

• herbert

Ik vind het juist heerlijk om zo vroeg te vertrekken, lig je om 12 uur al bij het zwembad met een mythosje en een broodje !

• Ingrid

Mee eens, toch vlieg ik liever smorgens vroeg, ipv smiddags.

Meestal loop je zo'n laatste dag met je ‘ziel onder je arm’, want je moet toch rond middaguur je appartement uit zijn.

Deze Martinair vlucht staat voor savonds half 9 vertrek naar Amsterdam. Verwachte aankomsttijd 23.30 uur.

Eerst maar eens afwachten wat er van waar is. In de reisgids van de Holland International staat dat er met Transavia wordt gevlogen.

Ingrid (dit erbij voor de duidelijkheid)

• rutger

als je ‘s avonds vertrekt heb je de ochend wel nog om te touren met de auto. veder hoef je ’s middags pas op schiphol te zijn en niet om3.10uwel nadeel als je aankomt ben je moe en je moet dan nog eten en de koffer uitpakken dus aan de andere kant is 's ochtends ook wel weer handig zijn. het is net waar je van houd

• Paul

Die koffers zul je wel ergens kwijt kunnen. Vroeg uit de veren en je zou er nog een daytrip tegenaan kunnen gooien. Vanuit Pigadia kun je dan tussen 18.30-19.00 uur vertrekken naar het vliegveld. De aankomsttijd is niet echt fijn. Je hebt dan pas op z'n vroegst je koffers rond 00.30 uur. Dat is geen goed tijdstip als je bent aangewezen op het openbaarvervoer. Het kan ook tegenzitten. Het laatste half jaar heb ik op Schiphol telkens erg lang moeten wachten totdat mijn koffer op de band stonden -wat is dat molentje op het vliegveld van Karpathos toch handig he Aad - en de laatste keer kwam er zelfs geen koffer meer aan. Dan ben je pas weg rond 02.00 uur. Schiphol is een pain in the ass.

• herbert

Dus toch maar liever vroeg Paul ??