hotel?

• Frans

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Karpathos (hiervoor zijn we in Samos en Parga geweest). Nu twijfelen we nog tussen Hotel Olympic en Hotel Sevenstars. Heeft

iemand ervaring met deze hotels? p.s. ik heb het één en ander gelezen over de wind die nogal actief kan zijn. Is dit wekenlang of sporadisch? Lig je dan te zandhappen op het strand? Alvast bedankt voor eventuele reacties.

• Ingrid

Er is altijd een beetje wind, maar soms is deze wel beetje hard.

Zandhappen valt wel mee. Je kan immers bedjes + parasol huren.

Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde hotels, want ik heb zelf altijd een appartement.

heb je al op www.reiswijzer.nl gekeken?

• liponix

Beoordelingen van alletwee staan op www.zoover.nl

• tho

bedjes in overvloed haha..maar je zal met harde wind weinig kunnen genieten van zee zwembad en dergelijke..alles waaid gewoon weg!!

heb het vorig jaar meegemaakt…1 dag gelukkig maar…was echt geen lolletje..nog niet eens fatsoenlijk een boek kunnen lezen dan….het water in dan schiet al helemaal niet op…je bibbert een end weg niet normaal meer..maar echt harde wind is idd sporadisch ( sorrie herbert als ik het verkeerd schrijf dit laatste woord)

maaruhhmm voor 1 of voor 2 x is karpathos best heel leuk…je hebt het alleen wel gezien na een aantal keren.

• Ingrid

Wegwaaien kan je voorbereiden. Alles in een plastic tasje en die vastknopen aan de parasolvoet. Op een luchtbedje in zee is inderdaad niet zo geschikt op Karpathos.

Vorig jaar waaide het inderdaad 1-2 dagen erg hard, dat ik de wind een keer de auto voelde ‘liften’. En heb foto's dat we bijna van het Monument bij Menetes afwaaiden en zittend de trap afdaalden.

Desalniettemin. Een geweldig eiland.

• tho

die trap is steil ja:P..en als het waaid best eng

• Paul