Prikbord Panagia

• dido

Het feestje in april/mei as mag toch alleen bezocht worden door hen die in het smoelenboek voorkomen ?

Dido

• Ingrid

We hebben al gezinsuitbreiding gehad. Liponix is toegetreden tot de “familie”

Mary krijgt het niet voor elkaar een foto te plaatsen wegens te veel kB…

(Mary: betreffende foto openen met Paint, dan in werkbalk boven in klikken op: “Afbeelding” - “Uitrekken/hellen” en bij ‘uitrekken’ horizontaal en verticaal op bijv. 50% zetten. Foto opnieuw opslaan. Het aantal kB van je foto is nu drastisch verminderd zonder kwaliteitsverlies, en deze kan je dan in het smoelenboek neerzetten)

• Gonnie

Wordt het dan nog wel een echt feestje? Ik zou zeggen hoe meer zielen………

• Ingrid

bij een feestje gaat het toch nie om de aantallen?

het kan zijn dat er door heel veel mensen helemaal niet leuk meer is.

misschien een max van een mannetje/vrouwtje of 50?

als we alleen de ‘smoelen’ doen zijn we met minder: kom dan op mannetje/vrouwtje 20-25

• liponix

Als de aanleiding het concert van Dalaras is kan je natuurlijk ook de prikkers van GrieksemuziekPagina erbij betrekken. Overigens zijn diverse muziekprikkers tevens Karpathosprikkers.

• Ingrid

oja? hihihihi… en griekenlandprikkers ;)

kan je ook een prikbordbrede meeting organiseren.

lijkt mij alleen karpathos pb (en van karpathos.nl, wie wil al zitten er ook wat dubbelingen) omdat we in elk geval karpathos gemeen hebben.

• herbert

Mag ik Nana Mouskouri uitnodigen ? die heeft toch niets meer te doen, doe ik Paul vast een plezier mee !

• herbert

Dan wordt het wel een beetje erg druk Liponix ! het moet wel haalbaar zijn en gezellig blijven.

• Gonnie

Zing je dan ook mee? Witte rozen uit Athene……….

• Gonnie

Huren we AHOY toch af. Of we houden ons feestje in de Heineken Music Hall, zijn we toch bijna allemaal al op 8 mei!!