de weg naar....

• Ingrid

Enig idee of we komende zomer al over de weg naar Olympos kunnen, zonder dat we persé een urenlange tocht per 4wd auto moeten maken?

Ik wil wel weer naar Olympos (kreeg een gevoel van heimwee), maar heb absoluut geen zin om een bibberig boottochtje te gaan maken.

• Paul

Ik heb ergens gelezen dat het 2008 wordt. Ik ben daarover een beetje teleurgesteld omdat ik vond dat het werk eindelijk eens vorderde. Ik kan nader onderzoek doen om te kijken wat nu precies de stand van zaken is. Het lijkt mij super om die hele kustweg zelf - zonder taxi - te kunnen afleggen zonder angst voor lekke banden of het gevoel te hebben dat je over abortusroad rijdt.

• Gonnie

Ben benieuwd. Op het filmpje over de weg naar Olympos op de site van henk v.d.laak zie je een weg waar ik nu niet direct over zou willen rijden. Vlak langs afgronden, vol met stenen. Wat me niet duidelijk is of dit dan toch de nieuwe weg is of nog steeds de oude. Als het de oude weg is ga ik hem niet rijden en als de nieuwe weg er zo uitziet bedenk ik me ook nog eens een keer. Maar als jij onderzoek wil doen….graag!

• Paul

Wat je ziet op het fimpje van Henk is de oude weg. De afgronden enzo vind ik zelf wel interessant maar niet de al dat gehobbel. Mijn vrouw moest onderweg kotsen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een bezoekje aan Diafani of Olympos. Dan dus toch maar de boot.

• herbert

Van de boot kan je ook gaan kotsen Paul !

• Paul

Dat is waar.

• Ingrid

Aan allen: ik heb Andreas gemaild hierover (was weer eens erg ongeduldig).

Hopenlijk komt er een meer nuttig antwoord dan “Miss you and see you soon… filakia”

• Paul

Andreas weet wat hij wil.

• Ingrid

ja … dat weet ik, maar ik weet ook wat ik wil!.

ik heb wel antwoord:

“o dromos stin olympo einai akoma under constraction alla mporis mono me jeep na pas ”

of in het Nederlands:

de weg naar Olympos is nog “under construction”, maar met een jeep kan je er heen gaan.

wordt dus weer een boottocht … :(

• Paul

Jammer want ik zou graag vanuit Difani het eiland verkennen. Ik ga toch mijn contacten aanboren om meer precieze info te krijgen. Dat zal niet zo snel gaan als bij jou want ik heb geen hotline.