hotel blue bay

• ingrid

Wij willen in augustus twee weken naar karpathos. Heeft iemand ervaring met hotel blue bay.

• lucy

Wij waren er lang geleden, in 1999. Vraag een kamer aan zwembadzijde. Wij zaten aan de voorkant en hadden nogal veel last van de soms toch wel drukke weg. Nu letten wij daar toen misschien meer op omdat we een jong kind bij ons hadden. Er heerstte toendertijd een beetje ons kent ons sfeertje, wie vaak bij zwembad en bar hing, werd erg vriendelijk begroet; zoniet dan dus minder.

Mooi zwembad met duikplank. Ontbijt was gewoon goed vonden wij, brood, kaas, ham, ei, yoghurt, wat fruit etc. Aan de overkant een erg goed restaurantje toendertijd en na het oversteken ben je op het strand.

Wij zaten er toen 2 weken, ook in augustus en hebben het afgezien van de verkeer erg naar onze zin gehad.Zou nu overigens voor een appartement kiezen.

Je kunt ook nog op www.vakantiereiswijzer.nl kijken voor recensies van andere toeristen.

• tho

je had toch al geboekt voor een appartement ingrid voor aug volgend jaar¿ingrid schreef:

>

> Wij willen in augustus twee weken naar karpathos. Heeft

> iemand ervaring met hotel blue bay.

• Ingrid

Ik denk dat dit een andere Ingrid is, Tho!

(achter mijn naam staat )

• tho

sorry ingrid..mijn foutje

• Ingrid

Nog niet wakker??

• ingrid

ik ben idd een andere ingrid.

we zijn wat verder gaan kijken en zijn uitgekomen op sound of the sea, gaan dinsdag proberen te boeken.

iedereen de beste wensen en veel vakantieplezier

• lucy

Sound of the Sea heeft hele goeie recensies. Mijn zus was er in 2005 en was er superenthousiast over. Superaardige mensen, een mooie plek, wel wat klimmen om er te komen.

Succes!

• ingrid

bedankt, hopen dat het nog vrij is

• lucy

hoorde gisteren van mijn zus dat kennissen dit jaar ontmoet op Thassos afgelopen week wilde boeken voor Sound of the Sea en dat het al vol zou zitten tot september, dat zou dan wel heel snel zijn nietwaar, vast door alle goeie reviews op vakantiereiswijzer. Hoop dat je nog wat anders leuks vind.