welk apart/hotel

• stanley

wie kan mij vertellen in welk hotel of apartment

met zwembad ik het beste kan zitten

trouwens ik heb geen autorijbewijs dus op loopafstand van het cetrum zou prettig zijn

alvast bedankt stanley

• tho

ik zou zeggen….ta nisia..lekker dicht bij het centrum…heeeeeeele aardige mensen van ta nisia…1 minuut van het strand af…wat wil je nog meer…en o ja ..een hollandse aan de balie:-) heeeeeeeel handig!!!!

• herbert

Romantica en Karpathos Village zijn ook absolute aanraders. 20 minuutjes lopen naar Pigadia en allebei met een mooi zwembad !

• bep

ik geef je voor ta nisia niet veel kans meer heb zelf geboekt voor 2 weken in juni maar dat was wel een voorboeking

volgens berichten zat het bomvol

• tho

wij boekten vorig jaar 4 weken van te voren,,ging helemaal lekker:-)

ook nog in het hoogseizoen ook!!

• Ingrid

En zo vertelt iedereen hier zijn of haar favoriete stekkie.

Ik logeer zelf in Zephyros Village, ligt pal achter Ta Nisia, klein kwartiertje lopen naar de haven en bijna direct aan het strand. Klein complex (27 appartementen) met zwembad.

Kijk eens op vakantiewijzer.nl of zoover.nl.

Daar vind je voldoende commentaren op appartementen en hotels op Karpathos

Trouwens, in het centrum van Pigadia kan je je auto toch niet parkeren. Altijd bomvol. Dus is lopen de beste optie :)

• stanley

het is romantica geworden vandaag geboekt als iemand nog tips heeft voor daar

hou ik me aanbevolen

bedankt voor jullie reacties

• Ingrid

kijk ook es op www.karpathos.nl :)

Wanneer ga je er naartoe, Stanley??

Laat je je van te voren wel inenten met een antiKarpathos-serum? Anders blijf je (net als wij allemaal hier) terugkomen.

(Toen ik in 2005 voor de eerste keer ging, kreeg ik te horen dat het eiland verslavend was en ik lachte Corinne, de hostess, een beetje uit. Maar ik ga dus augustus 2007 voor de 3e keer!)

• stanley

5 juli ik ben erg benieuwd was al twee keer op samos geweest en wou een keer wat anders zien

• herbert

een goede keus Stanley, ik ben al 8x bij Romantica geweest en het is er erg gezellig ! Soms een beetje TE gezellig ! Het is alleen wel wat drukker in juli en augustus daarom ga ik altijd in het voorseizoen !