Kerstwens

• Paul

Nu jij ook nog.

• herbert

Het begint nu ook weer bij mij te kriebelen Paul maar ik heb een afspraak om naar California te gaan en daar moet ik me (helaas) aan houden ! maar in 2008 ben ik er zeker weer want ik mis m'n eilandje en de kennisen die ik daar heb enorm !

• Paul

Californie is natuurlijk aantrekkelijk. Maar wel duur hoor. Voor hetzelfde bedrag kun ja naar Karpathos, Amalfi-kust/Toscane en Barcelona. Ook niet gek. Bovendien kan Karpathos wel zonder jou????

• herbert

Nee, natuurlijk kan Karpathos niet zonder mij haha ! maar ik heb vrienden wonen in San Diego en die vragen al 14 jaar of ik ze kom bezoeken maar ieder jaar beloof ik dat en ga ik toch naar Griekenland maar nu kom ik er niet meer onderuit. Ach, iets anders heeft toch ook z'n charme nietwaar ? En dat het duur is dat weet ik , voor dat geld kan ik 2 x naar Karpathos maar het is niet anders. Misschien win ik de oudejaarsloterij en ga ik toch. Dan mogen jullie prikborders allemaal mee !

• Paul

Maar nu is het helemaal geen Karpathos. Dat kun je niet maken naar Karpathos. Als kleine zelfstandige kun je toch gunstig boeken lekker buiten het hoogseizoen.

• herbert

Ach, er is meer in het leven dan alleen Karpathos Paul. Het zou wel heel beperkt zijn als ik de rest van m'n leven alleen nog maar daar naar toe zou gaan. Ik hou veel van m'n eilandje maar er zijn nog zoveel andere mooie plekken op deze aardkloot.

En als kleine zelfstandige kan ik juist alleen maar 1 x per jaar op vakantie. Meer zit er niet in helaas. Maar dan geniet ik ook met volle teugen !

• Paul

Het is je gegund

• herbert

Dank je, ik wens je een goede Kerst !

• Paul

Insgelijks Herbie

• Ingrid

Het lijkt wel een dialoog tussen twee stadgenoten :)

Heren, Zalige Kerstdagen ! ;)

Trouwens, waar is Dido gebleven? Ook in winterslaap gegaan?