geboekt!!

• herbert

Ja, helaas bij mij hetzelfde Ingrid en aangezien in naar Amerika wil ( wat heel veel eurie's kost) kan ik me niet permiteren om ook nog naar Karpathos te gaan, bovendien vind ik 1 week te kort Paul, als ik dan al weer terug moet heb ik op het vliegveld al weer heimwee ! !

• Paul

In een week kun je heel veel meemaken. Het is een kwestie van je erop instellen.

• eagle

via internet bij Arke, ga weer een weekje van het voorjaar genieten.

• herbert

Ik vind 1 week echt veel te kort, dat is zo voorbij. Ik ga meestal 3 weken (aanbieding 3=2). Na 2 weken Romantica met al die idioten heb je echt een week extra nodig om bij te komen !

• Paul

De idioten van Romantica? Ik ben benieuwd waar je die derde week dan doorbrengt.

• Ingrid

Op het strand bij de Rijdende Kantina, die even voorbij Baywatch staat

• herbert

Juist !

• Ingrid

Heb ook geboekt! 10-24 augustus wederom Zephyros Village, (met Holland International) maar dit keer auto bijgeboekt voor 2 weken. Lekker m'n eigen gang gaan en ben van plan nóg meer te gaan ontdekken!

Hoop dat de weg naar Olympos klaar is tegen die tijd.

• herbert

??????? je zou volgend jaar toch naar een ander eiland gaan Ingrid ??

• Paul

Eerste reactie. Karpathos haalt opgelucht adem, Dimitris kan voorlopig niet slapen en ik, ik ben overdonderd. Hoe zo geen trend om dit jaar niet te gaan. Voor het prikbord super. Toch mooi dat Ingrid na alles te hebben afgewogen toch kiest voor haar oude liefde.