KERSTVAKANTIE !!!

• Ingrid

(ideetje van Herbert)

• Paul

Dat is nog een week en een dag werken.

• herbert

Als kleine zelfstandige moet ik gewoon werken, snik-snik ! maar met de Kerst word ik dronken !

• Ingrid

dat is nog 3 dagen werken en dan 2 weken niets doen (hoop ik!) in elk geval de vakantie boeken ophalen. ziet er naar uit dat Karpathos het een jaartje zonder mijn afwezigheid moet doen. ach… des te meer ‘verlangen’ ze naar mij als ik het jaar erna weer terugkom ;)

• herbert

Kunnen ze daar wel zonder jou Ingrid ??

• Paul

Dat is anderhalf jaar geen Karpathos.

• Ingrid

Ze kunnen best zonder mij. :)

nu ben ik toch ook uit beeld??

• Paul

Jawel met het vertrouwen dat je er in de zomer weer bent. En hoe zit het omgekeerd?

• Ingrid

:) heb geen concrete toezegging gedaan voor volgende zomer. Van zowel Minas, Chronis als Andreas hoor ik helemaal niets, dus of ze daadwerkelijk op mij zitten wachten. Ik weet het niet. Alleen spreek ik nog wel eens met Dimitris Panaretos in MSN.

(Oh, vorige week belde Vassilis , die bij Pelagos ''zingt" in de zomermaanden zomaar op.)

• Paul

Een beetje lullig van die drie, maar ja zo zijn mannen soms. Toch een aardige score met die zanger. Ik denk dat als je er bent iedereen happy is. Wij van de prikpagina zullen je avonturen missen als je niet gaat.