Accomodatie op Karpathos

• Jurgen

Hallo,

wie kan mij adviseren. Ik zoek voor zomer 2007 (september) een leuke accomodatie op Karpathos.

-dichtbij centrum

-dichtbij strand

-ontbijt

-zwembad

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Alvast bedankt.

Gr. Jurgen

• Gonnie

Jurgen lees de berichten in het vorige onderwerp, eigeSucces met uitzoeken!nlijk dezelfde vraag die jij nu stelt. Verder kun je ook kijken op de site van Henk v.d. Laak en vakantie wijzer!

• Ingrid

of Zoover.nl. is net als vakantiereiswijzer.

Ben het helemaal met Gonnie eens, Jurgen.

Lijkt op voorgaande vraag. Het is ook maar net hoeveel je te besteden hebt p.p.

Succes

• Herbert

Probeer “ Karpathos Village” eens. Prachtige appartementen, leuk zwembad, vriendelijke mensen, strand aan de overkant en 20 minuten lopen naar Pigadia.

Kortom: een aanrader !

• Ingrid

dat is niet bepaald dicht bij centrum, hoor herbert!

Dan is Ta Nisia stuk dichter bij, of Zephyros, maar die hebben ontbijtmogelijkheden, daar moet je dan zelf voor zorgen. Of Sound of Sea, Seven Stars, (Romantica ??)

• Herbert

20 minuten lopen is toch niet ver ? Is juist lekker om een wandelingetje te maken als je hebt gegeten !

• Gonnie

Maar oooo, als je te veel gedronken hebt, en dan vooral die weg!!!!!

• Ingrid

waar ze rijden als idioten zo hard ook al mag je er niet toeteren en maar 40km p/u rijden

• Jurgen

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Erg leuk om te zien dat er zoveel reacties komen op een korte tijd. Ik zal reacties op voorgaande berichten eens door gaan lezen. Denk dat ik dan wel een stuk wijzer wordt. Blijft natuurlijk altijd heel erg persoonlijk. De een vindt zus en de ander weer zo.

Blijf het altijd weer erg leuk vinden om iets uit te zoeken. We zijn nog niet op zo heel veel plaatsen in Griekenland geweest (Kos,Lesbos, Skiathos,Skopelos en Alonnisos) en vinden het daarom erg moeilijk om weer een bestemming uit te kiezen. Afgelopen jaar even snel tussen door naar Turkije geweest in een all-inclusive hotel, maar we zeiden na dag 1 al gelijk dat we volgend jaar weer ergens in Griekenland naar toe zouden gaan.

Een collega van mij is een aantal jaren geleden naar Karpathos geweest en die sprak mij hierop aan. Ik zal daarom maar eens flink de karpathos sites af gaan surfen en op zoek gaan naar allerlei info.

Nogmaals bedankt allemaal voor de reacties.

Gr. Jurgen

• Ingrid

Graag gedaan Jurgen.

Laat je ons weten waar jullie heen gaan?