Tips over Karpathos.

• Herbert

Ik vind het moeilijk om andere mensen adviezen te geven Gonnie, wat ik leuk vind hoeft een ander nog niet leuk te vinden. Smaken verschillen nu eenmaal. Dat leidt alleen maar tot teleurstellingen. Ik heb zelf weleens tips over restaurants op Karpathos gevraagd en dat viel bitter tegen, bij sommige heb ik ronduit smerig gegeten. Daarom moet iedereen maar proefondervindelijk uitzoeken wat hij of zij leuk vind maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen tips kan geven. Zo goed ??

• Gonnie

Nou Herbert ik moet zeggen……je gaat vooruit!! Jammer voor Joke dat ze niet meer informatie krijgt, maar het is voor haar zo wel duidelijk waarom, tenminste als het om jouw reacties gaat. Voor zover mijn ervaringen gaan zal ik de mensen er over blijven vertellen en daarna doen ze er maar mee wat ze zelf willen. Het zijn tenslotte MIJN ervaringen.

• Ingrid

Gonnie, ben het wel een beetje met Herbert eens, hoor.

Smaken verschillen (gelukkig) nu eenmaal. Zo ook wat men van Karpathos vindt. De een wordt helemaal blij als hij/zij het over Olympos heeft, de ander zweert bij een maaltijd bij Sophia's Place

(De foto's terugkijken van 2005 wil ik wel weer een keer naar Olympos. Ff weer sfeer snuiven. Hoop dat de weg dan wel klaar is. Heb geen zin in weer een ‘spetterend’ boottochtje. Sophia's Place ben ik die 2 jaar op Karpathos nog nooit wezen eten, om de simpele reden dat het er altijd vol (met Nederlanders) zat.)

• Herbert

Misschien raar dat ik zo reageer Gonnie maar ik heb een vervelende ervaring gehad met iemand die ik als tip had gegeven om naar Karpathos te gaan en diegene heeft een waardeloze vakantie gehad omdat hij er helemaal niets aanvond. Hij vond het vreselijk daar en nam mij dat kwalijk. Ik kan me daar eerlijk gezegd niets van voorstellen dat je dit prachtige eiland niet leuk vind, maar zo zie je maar.

• Herbert

Sophia is erg aardig maar haar restaurant vind ik een soort veredelde Mc Donalds, maar veel mensen ( vooral Nederlanders) zweren erbij. Ik kan me daar niets bij voorstellen maar zo zie je maar hoe smaken verschillen. En dat is mischien maar goed ook.

• Ingrid

Ik ook niet, hoor Herbert, maar die persoon verwachtte misschien meer dan 1 discotheek/nachtclub :) en misschien ook wel overvolle strandjes.

• maria123456/mary

heb al eens eerder opgesomt wat er is op Karpathos. Dat is wat er is maar de meesten beleven Karpathos.

De reactie erop was een beetje zuur. maar het is een objectieve opsomming. Ik haat Karapthos niet maar ben reeel.

Ga er zelfs in december naar toe.

kijk op http://www.prikpagina.nl/read.php?r=2120&i=2235&t=2229

heel wat om te typen

Qua app. is sound of the sea echt een aanrader heb ik ervaren.

rust, ontbijtmogelijkheden, mooie schone app. vrij nieuw. zwembad en tennisbaan.

Hele vriendelijke eigenaren. Als minpunt zou je kunnen ervaren dat het uit het dorp ligt en je altijd een hellende weg hebt. Maar dat schijnt te wennen (ik had auto). De ligging is super.

Is niet dicht bij het strand.