kerstbomen op karpathos

• Gonnie

He he, ben eindelijk weer eens een avond thuis en ben meteen weer doodmoe door zo'n berichtenlawine en dan ook nog over kerstbomen, hoe verzin je het. Maar goed ik zal ook een bijdrage leveren…. Wat dacht je van kunstkerstbomen. Die vouw je helemaal op en neem je mee in je koffer. Als we nou afspreken dat we allemaal een deel meenemen, dan zetten we hem op Karpathos met z'n allen in en op elkaar en hebben we uiteindelijk een hele grote boom die nog jaren meekan. Dit jaar dan met witte ballen , volgend jaar weer een andere kleur. Ja, reageert u maar, ik ben er klaar voor…..volgende week herfstvakantie!!!!!!!!

• Ingrid

JAAAAAA …HERFSTVAKANTIE !!!!!! JIPPIE!!!!

tuurlijk Gon, en we regelen ook ff een vliegtuig om ons rechtstreeks naar ‘ons’ eiland te brengen in december, zodat we niet via Athene hoeven…..

(ps: waar blijft jouw bijdrage aan het smoelenboek?)

• maria123456/mary

Karpathos is geen achtergebleven gebied.

Wie weet hebben ze wel een kerstboom, hoewel dat heel heidens is voor een orthodox land.

• Ingrid

Nee, maar een trip in de winter duurt ongeveer 6x langer dan in de zomer, omdat er in Athene geen aansluitende vlucht naar Karpathos is en je dus moet overnachten in Athene.

Als het heidens zou zijn om een Kerstboom neer te zetten in een orthodox land als Griekenland, waarom zetten de grieken dan zelf wel een (kunst)kerstboom inclusief flikkerlichtjes in huis en staat er een boom van 15m op het Syntagma plein?

• Herbert

Herfstvakantie ???? nooit van gehoord !

Stuur je dan ook meteen een ticket op Gonnie ?

Ik doneer wel een piek !! ( voor op de boom dan )

• Gonnie

Weet niet of ik het red hoor…Kerstboom kopen, ticket regelen, kijken waar we nog onderdak kunnen. Zal denk ik toch pas weer zomervakantie worden, na de jaarlijkse donatie van mijn werkgever. Heb nu wel vakantie, maar alle bijkomende kosten moet ik nu zelf ophoesten en zo'n wereldbaan is het onderwijs nou ook weer niet. Maar jouw aanbod van de piek neem ik natuurlijk graag aan. Doe je dan wel een witte!

• Herbert

Dus jij gaat volgend jaar weer ? Ik sla eens een jaartje over. Er zijn nog zoveel andere mooie plekken die ik wil zien en na 8 x Karpathos heb ik het wel gezien voorlopig maar ik zal er zeker terugkeren.

Misschien ga ik naar Kefalonia wat ook schitterend schijnt te zijn of anders Portugal.

• Gonnie

Nou……ook nog niet zeker hoor! Heb nog zo'n dochter in huis ,weet je! Die is echt Karpathos verslaafd. Ik zelf zou wel eens naar Parga op het vasteland willen. Of een rondreis langs verschillende eilandjes. Zweden, ook erg mooi, Engeland, prachtig rondreis c.q. kampeerland. En….. Nou ja, ben nog niet hulpbehoevend, te oud of.. Heb je tenminste nog wat om van te dromen.

• Ingrid

Gon, heb je jezelf al gezien in het smoelenboek?

• Herbert

Je hebt wel een knappe dochter hoor Gonnie !!!