kaartjes......

• Gonnie

Ik heb ze!!!!!!!!! Kaartjes voor 8 mei concert van Dalaras!! Was vanmiddag ong. 12.30 uur op het postkantoor in Amsterdam Osdorp. Bij ons is nl. geen groot postkantoor. De duurste kaartjes waren toen al uitverkocht!! Maar goed , ik heb nu kaartjes voor rij 17 dus dat valt nog mee. En waar zitten jullie allmaal?

• Ingrid

nou op niveau BB, vak B, rij 12 stoelen 23 t/m 27 (zit graag ruim)

Geen idee hoe het daar in HMH in elkaar steekt maar goed.

kaartjes nog niet in huis, maar besteld via internet. :)

• Paul

Ik ben nog bezig om - al was het niet het concert maar een stapeltje cd's van Ingrid - Aleksiou te verwerken.

• Ingrid

dat waren maar 2 cd's!

Van Dalaras heb ik veeeeel meer cd's!

• Paul

Dit wordt een spoedcursus Griekse muziek.

• Gonnie

En dan hebben we ook nog DVD's…. Maar goed het concert is pas op 8 mei, dus je hebt nog even de tijd!!! Succes!

• Ingrid

gewoon over je heen laten komen. en zoals Aleksiou al zei in een interview in Griekenland magazine: als je eenmaal griekse muziek hebt gehoord, wil je meer en meer. (kan het beamen, had 4 jaar terug 1 cd, nu 300) :)

• Herbert

Er is nog wel meer mooie muziek dan alleen Griekse…..toch ???

• Herbert

De HMH is vrij groot, er gaan zo'n 5000 mensen in dus het is niet zo relaxed zitten als in Den Haag bij Alexiou. maar het geluid is ok, ik ben er nog niet zo lang geleden geweest en ga in dec. weer naar de beste band van Nederland uit 070 !!

• Ingrid

Kane?