ALEKSIOU jl. Zondag

• Ingrid

Zo… Ik heb Herbert gezien en gesproken :) en hij is het inderdaad op die foto. (Op de foto in het smoelenboek heeft ie z'n carnavalsbril op. ;) )

Concert wat uitverkocht. Wat opviel was dat het merendeel van de bezoekers toch wel Nederlanders waren.

Concert was geweldig mooi en naar mijn mening VEEL te vroeg afgelopen (22.45u). Jammer dat er niet spontaan tussen de stoelen door gedanst werd :( want het was erg moeilijk om stil te blijven zitten.

Aleksiou heeft haar plaatsje in mijn (Nnederlandse!) hart wel verankerd.

Volgende concert staat al op de agenda: dinsdag 8 mei 2007, Giorgos Dalaras in de Heineken Music Hall in Amsterdam

(kaartverkoop begint a.s. zaterdag 14 oktober, 10 uur)

• Herbert

Ik ben toch wel ietsje knapper dan op de foto Ingrid ?? binnenkort plaats ik wel een andere.

Ik was ontzettend blij met die kaarten want het concert was GEWELDIG !!!!!!!!

Kippenvel en tranen in je ogen ! inderdaad jammer dat het publiek wat tam was maar bij de laatste nummers gingen ze toch uit hun dak.

PS, ik heb je prive nog een mailtje gestuurd Ingrid !

• Ingrid

Dat heb ik gelezen Herbert en is ook al weer beantwoord.

Over je foto: ik had Paul beloofd jou te beschrijven :) en dat heb ik bij deze gedaan

• Herbert

Je had me kunnen omschrijven als “ouwe hippie” haha !! daar is alles mee gezegd !

• Ingrid

dat speelde wel in m'n gedachte: "Voor Herbert is de tijd stil blijven staan op 1974) :):):)

• Herbert

Good old times !!

• Gonnie

Sta a.s. zaterdag al in de rij voor de kaartjes van Dalaras. Lekker dichtbij voor mij deze keer. Vooraf in Zwanenburg een griekse borrel Wie Komt?

• Paul

Dank voor de onthulling. Ik moet zeggen dat het een mooie stunt is van Herbert. Lachen ook dat hij een ook ijdel is.

• Ingrid

Paul, ik zal je prive mailen om Herbert z'n imago niet te ‘beschadigen’ ;)

• Paul

Goed idee.