dat was ik Erwin, En vooralsnog de enige geloof ik die het letterlijk zo gezegd heeft.
idd dat briesje:-)
dat doet heeeeel goed op een snikhete dag op het strand of elk willekeurig dorpje:-)
we schrokken vorig jaar wel hoor toen we op het vliegveld kwamen van karpathos..wauw wat een wind..maar als je er even bent en de binnenlanden ingaat dan kom je er achter dat een harde wind een briesje is geworden ..heerlijk!!!
ik heb veel landen gezien..maar moet je ook bekennen dat karpathos bij me favo eilanden zit…heeeeeel mischien volgend jaar weer..maar de kans acht ik klein..een ander grieks eilandje lijkt me ook supers!!..als er maar geen massatoerisme is
Daarom betitel ik het als tweede huis. Aan een huis heb je ook altijd nog wel wat op te knappen of heb je wensen omtrent inrichting etc. En zo is het op Karpathos ook. kijk maar eens op in.Karpathos.com hoe ze daar bijv.bezig zijn over het ophalen en afvoeren van het huisvuil en hoe vies het op sommige plekken is. Misschien een nieuw item…..WAT BEVALT JE NIET OP KARPATHOS!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?