Wat bindt "ons"

• Ingrid

dat was ik Erwin, En vooralsnog de enige geloof ik die het letterlijk zo gezegd heeft.

• tho

idd dat briesje:-)

dat doet heeeeel goed op een snikhete dag op het strand of elk willekeurig dorpje:-)

we schrokken vorig jaar wel hoor toen we op het vliegveld kwamen van karpathos..wauw wat een wind..maar als je er even bent en de binnenlanden ingaat dan kom je er achter dat een harde wind een briesje is geworden ..heerlijk!!!

ik heb veel landen gezien..maar moet je ook bekennen dat karpathos bij me favo eilanden zit…heeeeeel mischien volgend jaar weer..maar de kans acht ik klein..een ander grieks eilandje lijkt me ook supers!!..als er maar geen massatoerisme is

• Ingrid

dus begeef je je bijvoorbeeld naar Kitharia, Kefalonia, Chios

ik zal waarschijnlijk wel weer naar karpathos gaan. m'n jongste zoon zit al te juigen dat ie wel weer mee wil. oudste wil ff niet meer naar Karpathos.

• Joke2

Foei Ingrid! Juigen????

• Ingrid

oef… snelheid is ook niet alles… schaamrood staat op de kaken

maar in navolging van Tho mag dat toch wel?

opnieuw:

… m'n jongste zoon zit al te juiCHen dat ie wel weer mee wil. oudste wil ff niet meer naar Karpathos. …

:):):)

• Joke2

Goed zo!

• Herbert

Ik ben het wel een beetje eens met Erwin. Karpathos is een prachtig eiland waar ik ook verslaafd aan ben geraakt maar er zijn nog zoveel mooi (ere) plekken op de wereld, maar een paradijs ben ik op deze wereld nog nooit tegengekomen. Hopelijk in het hiernamaals !

• Gonnie

Daarom betitel ik het als tweede huis. Aan een huis heb je ook altijd nog wel wat op te knappen of heb je wensen omtrent inrichting etc. En zo is het op Karpathos ook. kijk maar eens op in.Karpathos.com hoe ze daar bijv.bezig zijn over het ophalen en afvoeren van het huisvuil en hoe vies het op sommige plekken is. Misschien een nieuw item…..WAT BEVALT JE NIET OP KARPATHOS!!

• Ingrid

das waar… Athene is ook een geweldige plek om te zijn :)

precies het tegenovergestelde van Karpathos, maar ook daar zijn er plekken waar de stilte oorverdovend is. Al is dat moeilijk voor te stellen